Op welk kanaal vliegt wie.

Frans Bal

PH-SAM
Hallo allemaal,

Handig om te weten wie vliegt er op welk kanaal.
Nu heb ik uit eerdere meetings de onderstaande lijst gemaakt.
Meldt in het draadje of je gegevens, kanaal en naam, kloppen.
Als we deze lijst up to date houden, is het kiezen van een (extra) frequentie voor een ieder veel makkelijker.
Wellicht kunnen we dit draadje van een sticky voorzien.

kanalen27_3.jpg

Groeten

Frans

Ik zal de gegevens op de F3K site zetten. Het is dan wel van belang dat iedereen aanvullingen/wijzigingen doorgeeft. Het is een levend document en behoeft dus onderhoud.

Ik ben er nog niet precies uit hoe ik Google Maps op de site krijg. De vervanger voor Frappr. Hierin kan ik wat hulp gebruiken.
Tevens loop ik met het idee om alle DLG veldjes als GoogleEarth downloadable files te plaatsen.
Ideeen zijn welkom

@Theo,

Ik ga je helpen met het een en ander. We PB-en elkaar hier wel over.
Ik heb inderdaad kanaal 67 en als reserve kanaal (2)82

Groeten, Leon

Het gaat lukken! De Google maps API is niet zo moeilijk. Binnenkort een kaart met DLG-ers en DLG-velden op www.f3k.nl

Ik heb daarvoor de Lat/Long coördinaten van de DLG-ers én de precieze coördinaten van 'onze' de vlieglokaties nodig. Dat kun je nog niet zelf opgeven, die moet ik inbouwen.

Dus: Weet je precies waar je zelf woont :? of de exacte lokatie van het veld in Weert, Odoorn, Arnhem, Zoetermeer en Swalmen dan kun je me helpen.

Ga dan naar http://www.leonwubbe.nl/F3K-map.html en zoek de locatie op.
Na een muisklik verschijnen de coördinaten.
PB die aan mij door dan zorg ik voor de rest.

Groeten, Leon

PB gestuurd.

ik zag trouwens bij de regels dat je 2 kanalen MOET hebben? Ik heb er toch echt maar 1 nu... die graupner zenderkristallen zijn zo allejesus duur man...

Hallo,

Mooi werk die Googlemap.
Hoe voeg ik mijn naam en kanaal toe?
In de broncode zie ik dat het met een muisklik moet kunnen...
(ik kreeg het niet voor elkaarmet Internet Explorer of Fire Fox..)
Of kan alleen de beheerder erbij?

Erik.

Back