op zoek naar bouwtekening piper PA 22 tri- pacer

hallo vliegtuig vrienden

ik heb al eens een discussie gestart over bouwtekening maar ben nog niet echt verder gekomen ook niet via de adressen die ik door heb gekregen van mensen hier op het forum dus bij deze probeer ik het nog maar eens opnieuw ben op zoek dus naar kompleete bouwtekening + beschrijving cq onderdelen lijst van een oud vliegtuig de PIPER TRI-PACER PA 22 deze is van Graupner ook ben ik op zoek naar tekeningen van de sleep boot de Furie cmpleet met beschrijving cq onderdelen lijst van deze heb ik geen fabrikant naam

Mzvg Ger

ik heb wel een tekening digitaal van een piper tri-pacer van sterling models. kun je daar wat mee.

hoi hoi sorry dat ik zo laat reageer maar was me eigen bericht kwijt lullig he....maar goed om antwoord te geven op je vraag dat weet ik niet mijn is namelijk van graupner

Dat was een leuk model van Graupner. Of eigenlijk: schitterend. :)

Maar scheen niet z'n goede vlieger te zijn.

Moet je hem per se van Graupner hebben?

Wendell Hostetler Plans

'n Hele mooie! :p

jan.

hoi jan het is namelijk zo die van graupner heb ik hier half afgebouwd staan dus van daar mijn antwoord je graag van graupner ....ja vliegtuig ziet er fantastish uit zeer mooi model wat het vliegen betreft dat weet ik niet maar daar kom ik dan snel achter als ik hem af kan maken.
mooi die link deze ziet er wel anders uit maar mooi deze bewaar ik zeker

Gr Ger

Hallo , indien je nog steeds op zoek bent naar de plannen van de Tri-pacer , op www.model-plans.co.uk kan je ze vinden . Kit-plans aanklikken en dan bij de G van Graupner kijken , daar staan ze tussen . Succes

Back