op zoek naar de volgende onderdelen/materialen.

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een paar dingen voor mijn scania vrachtwagen.
En heb zelf helaas nog niets goed kunnen vinden. Misschien een van jullie deze dingen al eens is tegen gekomen bij een zoek toch op internet.

Als eerste ben ik op zoek naar grof gaas wat ongeveer deze vorm heeft.
Ik heb nu een soort van kunstof net gebruik alleen sprint de verf er weer snel af als je het aanraakt. Liefste zoek ik dit in messing maar mag ook in andere materialen zijn.

Bullbar10.jpg

bullbar5.jpg

En ik ben op zoek naar een winkel die veren verkoopt ik heb nu met moeite een setje veren gevonden voor mijn nep lucht vering maar deze zijn veelste sterk.

Laatst bewerkt:
Bullbar10.jpg

Foutje in de code, hierboven de foto :D
Misschien even aangeven hoe groot bovenstaande bullbar is?!
Er zijn van die scheplepels van gaas, waarmee je spul uit frituur of kokend water kunt halen, wellicht kun je er daar één van halen en kanibaliseren???

kg_big_draadspaan.jpg

gaas

dit soort gaas zit als zeefjes in trechters,dus even bij de bouwmarkt of automatriaalzaak op bezoek gaan,en die veren hebben ze bij conrad electronics,ik weet niet of dat nu nog in het assortiment zit maar het zat in een zakje met div maten en sterktes,ik zou dan zeggen sterkte met de tips
met vriendelijke groeten markioo
schoot me vanacht te binnen,bij de autoradioboxen zit er ook van dat soort gaas in div vormen heb je dat dus even naar de autosloperij en kijk op de hoedenplanken naar boxen met beschermgaas,je kan ook bij de autoradio inbouw bedrijf vragen

Laatst bewerkt:
Hallo Marko,

Dit soort gaas is te koop bij : Hobma Modelbouw in div. maten van metaal !

Groetjes Piet
VOLVO FH 16 660
Volvo.............. ik rol

Back