M
Mantra
Guest
Xander,
Je kan wel vinden dat het ‘’liefde werk oud papier’’ moet zijn maar dat ben ik niet met jou eens.
Je rijd 50km heen en 50km terug? Weet jij wat een litertje euro loodvrij kost aan de pomp?
Verder vlieg je in een show, deze show krijgt door jou demo meer waarde. Waarom zou jij hier niet van mee mogen profiteren? Een kan brandstof kost ook niet niks (ingeval van brandstofmotor in het model).
Ook zet jij jou dure spullen in. Ik demo redelijk vaak met heli’s maar als ik er één verspeel met een demo zijn de kosten wel voor mij. Demovliegen geeft ALTIJD meer risico omdat je in een ‘’box’’ moet blijven vliegen die vaak een heel stuk kleiner is dan op je gebruikelijke vliegveld en je vliegt ook nog eens op een vreemde plaats.
Voor een heli-demo met een man of 4 a 5 voor een gemeentefeest of oranje vereniging wordt zo 250 tot 500 euro afgerekend. Soms doe je dit uit naam van de vereniging waarbij je vliegt en zijn de gelden voor de club-kas. Natuurlijk word er wel van je verwacht een aardige demo te kunnen neerzetten.
Ook heb ik gevlogen voor een VARA TV-programma wat als thema ‘’flying Doctors’’ had.
Het vliegen moest gebeuren voor de schouwburg in Utrecht met een soort park-flyer die hun geregeld hadden. Het ding was niet te vliegen dus het werd niets maar toch wordt er in een kleine vergoeding voorzien. De VARA kan het dus ook.
Dus een grote show met 20.000 man publiek en tv-verslag is gewoon aftikken.
Marco,
Je praat niet over sponsoring maar gewoon het leveren van een dienst.
Dat je dit doet met een modelvliegtuig en/of heli en dat je dat heel erg leuk vind om te doen doet niet terzake.
Een taxichauffeur die heel graag autorijd berekend ook de rit. (toch)
Grt,
Ben
Je kan wel vinden dat het ‘’liefde werk oud papier’’ moet zijn maar dat ben ik niet met jou eens.
Je rijd 50km heen en 50km terug? Weet jij wat een litertje euro loodvrij kost aan de pomp?
Verder vlieg je in een show, deze show krijgt door jou demo meer waarde. Waarom zou jij hier niet van mee mogen profiteren? Een kan brandstof kost ook niet niks (ingeval van brandstofmotor in het model).
Ook zet jij jou dure spullen in. Ik demo redelijk vaak met heli’s maar als ik er één verspeel met een demo zijn de kosten wel voor mij. Demovliegen geeft ALTIJD meer risico omdat je in een ‘’box’’ moet blijven vliegen die vaak een heel stuk kleiner is dan op je gebruikelijke vliegveld en je vliegt ook nog eens op een vreemde plaats.
Voor een heli-demo met een man of 4 a 5 voor een gemeentefeest of oranje vereniging wordt zo 250 tot 500 euro afgerekend. Soms doe je dit uit naam van de vereniging waarbij je vliegt en zijn de gelden voor de club-kas. Natuurlijk word er wel van je verwacht een aardige demo te kunnen neerzetten.
Ook heb ik gevlogen voor een VARA TV-programma wat als thema ‘’flying Doctors’’ had.
Het vliegen moest gebeuren voor de schouwburg in Utrecht met een soort park-flyer die hun geregeld hadden. Het ding was niet te vliegen dus het werd niets maar toch wordt er in een kleine vergoeding voorzien. De VARA kan het dus ook.
Dus een grote show met 20.000 man publiek en tv-verslag is gewoon aftikken.
Marco,
Je praat niet over sponsoring maar gewoon het leveren van een dienst.
Dat je dit doet met een modelvliegtuig en/of heli en dat je dat heel erg leuk vind om te doen doet niet terzake.
Een taxichauffeur die heel graag autorijd berekend ook de rit. (toch)
Grt,
Ben