op zoek naar ''discs''

hey iedereen,

Ik heb een vraagje over van die afzettings discs. Hier zie je wat ik bedoel:

http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=230230

Die discs op Conrad zijn natuurlijk niet slecht ofzo maar ik vind ze toch wat aan de dure kant. Nu is mijn vraag:

Heeft er iemand nog van die discs? of weet er iemand een andere site waar ze goedkoper zijn?

Alvast Bedankt,

Mvg, Niels

Ik bedoel als je er ongeveer 20 wilt hebben dan moet je 20 euro betalen. Dat vind ik toch wel een beetje aan de dure kant. En je kan natuurlijk altijd vragen of iemand weet waar ze nog goedkoper zijn;)

nou nou, 1 euro per discs, dat is NIET te duur ! zie jij maar eens van 1 euro een plastic disc om te smelten

Maar ach... Misschien had er iemand nog een leuke tip. En nog even om op die frisbee terug te komen. Ik denk dat dat niet echt werkt want je kan er niet over heen rijden en ze zijn aardig groot.

Jezus zeg; waar jij problemen van maakt... 1 euro voor een plastic schijfje is een hele aanvaardbare prijs. Als je het goedkoper wilt, zul je het zelf moeten gaan maken uit gebruikte plastic deksels of iets dergelijks. En daarbij, om de bolling te maken, zul je ook een of andere vacuümvormer nodig hebben. Niet erg rendabel dus.

Een dagje rijden op een heus circuit kost je 7 euro. Misschien een beter alternatief voor je als je graag een circuit wilt uitstippelen. En www.mach.nl zit nog om de hoek ook....

of gewoon klinkers neerleggen, maakt het rijden ook meteen wat interessanter. :p

Ik denk niet dat je die plasic corner markers ergens goedkoper zult vinden. (heb zelf 3 euro per schijf betaald toen ik ze kocht :x )

Je kunt uiteraard kijken of je schijven karton kunt gebruiken, nadeel is dat je met het probleem zit dat je ze vast moet maken. (kun je bijvoorbeeld wel met duct-tape doen op asfalt.. maar dan schijn de schijven weer goedkoper. )

Laatst bewerkt:
Back