Op zoek naar een body

• Topicstarter Topicstarter Kleef
  • Startdatum Startdatum
K

Kleef

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil een zelfbouw TT-01d aan gaan schaffen en ben hierbij op zoek naar meerdere body's, gewoon om te kijken of dat wat wordt.
Maar omdat ik nog nieuw ben in dit circuit vroeg ik mij af waar je deze body's kan vinden. Een zoektocht op internet heeft mij weinig opgeleverd. Zouden jullie me wellicht willen helpen?

Ik ben op zoek naar de volgende bodies:

- Pontiac GTO '05 / Vauxhall Monaro VXR
- Ford Cougar
- Mitsubishi 3000GT
- Mitsubishi Eclipse GT
- Toyota MR-2
- Renault Clio V6

Dat was hem wel zo'n beetje. :roll:

P.S. Misschien is het handig om dit topic te gebruiken voor iedereen die een body zoekt?

Heel toevallig:
http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=1346

HPI heeft op zijn Amerikaanse site een andere selectie bodies staan dan op de Europese die meer de Amerikaanse markt aanspreekt.

Ook heeft het nut om Ebay af te struinen, daar zijn ook al bodies gesignaleerd zoals de Opel Kadett GSI (duitse ebay) die je normaal nergens zal vinden.

En in een uiterste geval kan je een voorraad klei inslaan om dan het model na te kleien en vervolgens bij een plastickboer zelf met lexaan, PET of PVC te vacuum trekken.

Let wel op, op de TT-01 passen alleen 190mm kappen. 200mm (brandstof wagens) zou kunnen alleen ziet het er niet uit en moet je de wielbasis gaan verbreden.

Roelof zei:
Heel toevallig:
http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=1346

HPI heeft op zijn Amerikaanse site een andere selectie bodies staan dan op de Europese die meer de Amerikaanse markt aanspreekt.

Ook heeft het nut om Ebay af te struinen, daar zijn ook al bodies gesignaleerd zoals de Opel Kadett GSI (duitse ebay) die je normaal nergens zal vinden.

En in een uiterste geval kan je een voorraad klei inslaan om dan het model na te kleien en vervolgens bij een plastickboer zelf met lexaan, PET of PVC te vacuum trekken.

idd heb tijdje terug ook een 200mm touringcar body gezien van een VW Corrado..

clio V6 is er waarschijnlijk niet voor de 1:10 auto's tenzij met een korte wiel basis.. op een tt-01 ziet het er anders heel vreemd uit.. kloppen de verhoudingen niet meer.

Viper-RC zei:
Let wel op, op de TT-01 passen alleen 190mm kappen. 200mm (brandstof wagens) zou kunnen alleen ziet het er niet uit en moet je de wielbasis gaan verbreden.

ja sorry hoor maar ik deed automatisch 200mm omdat ik met 200mm rijd, ik wist wel dat over het algemeen de electro auto's met 190mm rijden..

jordy

Back