Op zoek naar een Sig Ryan Sta Kit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allemaal,

Mijn vader heeft in zijn jeugd veel gevlogen met lijnbesturing en een eigen gemaakt replica van de Ryan Sta met een spanwijdte van ong. 75cm. Ikzelf heb sinds een paar dagen een RC Auto en toen begon de modelbouw bij mn vader ook weer te kriebelen en toen had hij het erover dat hij heel graag weer een lijnbesturingsmodel in elkaar wil zetten samen met mij.
Dus ik vond het zelf een heel leuk idee om hem zon kit van een Sig Ryan Sta kado te doen.
Zelf heeft mijn vader nog 2x 2.5cc motoren liggen vanuit zn jeugd waar hij dr zeker een van zal gebruiken. Hij heeft een van die motoren een jaartje geleden nog een laten lopen op nitro toen mn broer thuis kwam met een NitroRC en dat 2.5cctje liep als een zonnetje!

Maar goed, om een lang verhaal iets korter te maken.. :P
Ik ben dus op zoek naar Sig Ryan Sta Kitdoos (als die er is van ong. 75cm spanwijdte) om hem samen met mn vader te bouwen. En het liefste hier in Nederland.
Zelf ben ik al wel aan t zoeken geweest maar kom alleen maar uit bij veel Amerikaanse websites. Ook heb ik dit model gezien voor elektro motoren.
En aangezien ik zelf geen verstand heb van vliegtuigen weet ik dus ook niet of een model voor elektro motoren sterk genoeg zal zijn voor een 2.5cc motor. Zouden jullie mij dit eventueel ook kunnen vertellen?

Bedankt alvast!
Groet,
Echoesz

Laatst bewerkt:
Na nog wat meer zoeken ben ik bij dit model uitgekomen op HobbyKing:
Ryan STA EPO (Red and white) PNF (DE Warehouse)

Dit model is eigenlijk voor een elektro motor, maar zal dit model sterk genoeg zijn om dus een 2.5cc motor in te plaatsen en die te gaan besturen via lijnbesturing (nogal logisch anders zou ik hier niet zijn als het een andere besturing zou hebben :))?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back