Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kllinkt goed!hey Peter, ik heb sinds gisteren mn hyperion cellen binnen en man, wat een verschil met de originele. Heli vliegt veel beter en kan net 7 minuten vliegen. khoop dat de levensduur ook wat langer is dan de originele want ze hebben het alle 2 laten afweten.
@Taya-chan
Volgens mij zit het toch ronde de 5 minuten (met de originele 120 mah).
Ik zal vanavond weer eens serieus timen en zal het hier posten.
Peter
Ik heb op Ebay drie accu's gekocht voor iets van 2,50 geloof ik; met verzendkosten zat ik op een kleine vier euro of zo. Die ik gekocht heb zijn 150 mah (de originele is 110). HobbyKing heeft ze ook, ietsje duurder.Alleen wil ik wat extra accu's kopen, want twee maal 5 minuten vliegen alvorens weer te moeten laden schiet niet echt op.
Wel vreemd dat die originele accu's zo snel onbruikbaar zijn geworden.
Ok, jammer van die originel accu's, maar goed om te weten dat die G3's er beter tegen kunnen en daarmee waarschijnlijk langer meegaan.Neu niks vreemds aan, al eens gemeten met hoeveel ze door dat apparaat van jouw volgeplempt worden?
Dat heet omzet genereren..
De G3 accu's kunnen hier veel beter tegen.
De show?
Zonde man, je hebt echt veel gemist aan de fantastische show!
(en ik had je MSR daar graag even willen demooen)
Er blijven bij mij wel grote verschillen in, maar ik hou het erop dat dat komt omdat ik de ene keer veel in grondeffect vlieg en de andere keer hoog door de kamer kruis...Even globaal getimed kom ik op 7 minuten.