op zoek naar tekeningen hydroplane

Cheeta

Forum veteraan
Ik ben op zoek naar tekeningen van een hydroplane zoals de miss budweiser en de miss circus circus

wie o wie kan mij hieraan helpen??

bij voorbaat dank

misschien in die superduper lange hydroplane thread hier, of op rcgroups ??

wacht even, ik weet het wel zeker :D

das een hydromite ;)

ik bedoel er dus 1 met een vleugel

of bedoel je die vliegende hydroplane?? daar zullen de vaar eigenschappen niet optimaal van zijn denk ik,

mcc-4.jpg

is dat niet een foto van de mis circus circus van Oscar (ducati op xtremercboats)?

Dumas heeft de kit en mischien heeft hij de tekening ook nog wel.

Overigens een mis Budweiser vind ik persoonlijk erg mooi.

jaja mis is met 2 s'en maar dat word automatisch veranderd in misschien :roll:

Hai Cheeta,

Ik ben van plan de Miss Circus Circus te gaan bouwen. Misschien dat we samen de plannen kunnen kopen...?

Greets John

Ik heb nog 2 tekeningen liggen van Hydromite's (totaal 1.7 MB), als je daar een "cockpit" en een vleugel op maakt ben je er toch ook? :wink:

Laat even weten of je de tekeningen wilt hebben 8)

ron van sommeren zei:
Wellicht ook informeren op het http://www.xtremercboats.com/ forum (Nederlands/Engels)?

Kijk hier maar. Ook op Xtreme staat de vraag open.

Het schijnt erg lastig te zijn om aan tekeningen te komen van een echte hydromite als de Bud of circus. Ook ik heb internet al afgezocht, maar kon het ook niet vinden.

Marco.

Site was op Xtreme al voorbij gekomen in de link die ik 2 posten terug had gezet.

Het probleem is dat we fijne hollanders zijn, die het liefst alles gratis hebben :oops: :lol:

Kosten zijn toch redelijk voor een tekening, als je ze tenminste allemaal besteld.

Plans price schedule
Sheet #1 Paint Scheme - $15.00
Sheet #2 3 view layout - $10.00
Sheet #3 - Bulkheads - $10.00
Total - $35.00

Ze hebben wel erg veel tekeningen in de catalogus staan.

Marco.

+ dat ik ze liever digitaal heb ;) geen zin om alles over te tekenen,, en aan te passen op mijn schaal maat

de hydromite heb ik tekeningen van,, maar om hier zomaar ff een cockpit op te tekenen en vleugel zonder de vaareigenschappen drastisch te veranderen zal lastig worden

Back