op zoek naar tweede vliegtuig

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste allemaal!!!!

ik ben dus op zoek naar een tweede vleigtuig. ik heb leren vliegen met een SlowStick van GWS. Ik weet niet of iemand van jullie daar ervaring mee heeft?
Maar nu zoek ik dus iets nieuws. Ik geloof dat de Easystar wel populair is hier, volgens mij is hij ook wat sneller dan de SlowStick. maar heeft er iemand nog andere ideeen?

Ik wil lekker rustig aan kunnen vleigen, hoef geen stunts enzo te kunnen, aangezien dit me tweede vleigtuigje zal worden. het moet ook elektro zijn. En dan ligt het geloof ik voor de hand dat het een hoogdekker is, want het moet ook weer niet te moeilijk zijn.

ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, en als je meer info nodig hebt, vraag het maar.

de easy star zal daar inderdaat voor geschikt zijn. Die kan een stevige stoot hebben, is niet duur en vliegt fijn.
Waarschijlijk ga je dan wel andere cellen, regelaar en servo's moeten kopen dan in je slowstick. De standaard motor is echt prima.
Er staat hier wel ergen een lange draad over de easystar, die kan je best eens doornemen.

Jups, die heb ik inderdaad ook al doorgenomen.

Alleen waarom andere cellen, reglaar en servo? ik dacht te lezen dat je voor de easystar ook micro/naro servos nodig heb. Wat ik op me slowstick heb zitten is NARO van GWS

Zo niet, welk formaat is dan wel nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back