opbergsysteem van je hobby.

• Topicstarter Topicstarter Tomke
  • Startdatum Startdatum
T

Tomke

Guest
Beste lezers,

ik zit een beetje met een klein probleem. Mijn hobby RC is nog maar net gestart en kom al plaats te kort.
Als jullie met je RC naar buiten gaan. Vliegplein, circuit, water of dergelijk, hoe nemen jullie alles mee.

ik wil namelijk ook iets maken of kopen dat handig is en toekomst gericht is om nog meer in te steken. ;-)

Plastieken koffer, houten kisten, op maat gemaakte kastjes, noem maar op.

misschien kan iedereen zijn ding een vertellen en eventueel foto's plaatsen. op deze manier kunnen we goede ideeën van elkaar gebruiken.

greetz Tomke

Ik laad alles op een karretje met grote rubberen wielen, om de schokken wat op te vangen. Zo ga ik naar het vaarwater.

Thuis in de heliwerkplaats die nu wordt gebouwd wordt alles opgeslagen op van die opbergrekken die je in verschillende vormen en hoogten kan monteren. Zie voor een foto de post in mijn topic over de Graupner Bell 47G, afdeling Schaalhelicopters, post nummer 144. ooit-zag-ik-een-heli-jeugdsentiment

Deze kasten kunnen ook tot een eenvoudige werkbank worden gemonteerd en je kan later altijd veranderen. Ze kosten 30 euro bij de Gamma en de Karwei. Max. laadvermogen ongeveer en halve ton. 5 legplanken per kast. De kasten zijn vrij groot.

Omdat ik dicht bij het vliegveld zit gaat de helicopter met zijn benodigdheden in een eigenbouw fietskar. Een systeem wat ik heb afgekeken van windsurfers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back