Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen in een ander draadje zei:Zo, enkele foto's van mijn rolroermodificatie van mijn Easystar. Als eerste had ik gewoon een kleine lineaal op de achterlijst gelegd en daarlangs een rolroer uitgesneden. Dit stukje schuim heb ik weggenomen en voorzien van een balsa voorlijstje. Aan de vleugel heb ik een balsa lijstje gemaakt om de scharnieren beter te bevestigen. De eerste poging bleek al snel dat het rolroer niet echt werkte omdat dit teveel naar het midden van de vleugel zat. Hierop heb ik nog een stukje uitgesneden en bij het rolroer gevoegd. Nu werkt het wel. Het gehele rolroer is nu 45 cm lang en zoals jullie kunnen zien is het stukje schuim net zo breed als de standaard lineaal. En het rolroer is nu zover mogelijk naar de tip toe gebracht. De servo is een stan daard 9 grammertje welke direct naast het einde van de koolstaaf in de vleugel is ingelaten. Het vakje is precies pas aan de servo daarom hoeft er alleen maar een stukje tape over de servo heen om hem op zijn plek te houden. Verder spreken de beelden denk ik wel voor zichzelf. Oh ja, het richtingsroer is nog steeds standaard en niet vergroot.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zander zei:oud draadje maar een vraagje
sanka vliegt het nu goed met die maten want ik heb namelijk ook een extra set vleugels besteld en daar wil ik ook roreoren. ik heb wel graag dat je ook een beetje kan stunten beetje hoor
mvg