D
dieketoelie
Guest
Hee medeforummers (volgens mij is dat geen goed woord he?)
Zal mee eerst even snel voorstellen:
Luuk, 22 jaar, student sociale studies en altijd al een zwak gehad voor alles wat je op afstand kunt besturen.
Mijn eerste auto was een tamiya maar dat is ondertussen al heel wat jaartjes geleden (10). een jaar terug heb ik in een opwelling nog een hpi baja gekocht maar ook deze is alweer weg.
De kyosho tf-5 heb ik ook nog even gehad maar was niet precies wat ik zocht.
Nu het weer begon te kriebelen heb ik besloten de hobby dit keer goed op te pakken! Een schumacher mi4lp racer is gisteren besteld bij cs-shop.de en nu maar wachten tot hij binnen is
Setup tot nu toe (zoals ik het nu heb en erin ga plaatsen)
schumacher mi4lp
motor ztw 5.5 turns, 6000kv
regelaar ztw 60A cont.
2 cell lipo 5000Mha
stuurservo waarschijnlijk Savöx SC-1251MG
Banden nog niet bekend
zenderset moet ook nog uitgezocht worden
suggesties zijn altijd welkom en als het chassis binnen is (volgende week) zal ik proberen hier een leuk topic van te maken met duidelijke foto's en wat filmpjes
Voor de rest prettig weekend iedereen, amuseer jullie met het racen en we spreken ons volgende week wel weer!
Zal mee eerst even snel voorstellen:
Luuk, 22 jaar, student sociale studies en altijd al een zwak gehad voor alles wat je op afstand kunt besturen.
Mijn eerste auto was een tamiya maar dat is ondertussen al heel wat jaartjes geleden (10). een jaar terug heb ik in een opwelling nog een hpi baja gekocht maar ook deze is alweer weg.
De kyosho tf-5 heb ik ook nog even gehad maar was niet precies wat ik zocht.
Nu het weer begon te kriebelen heb ik besloten de hobby dit keer goed op te pakken! Een schumacher mi4lp racer is gisteren besteld bij cs-shop.de en nu maar wachten tot hij binnen is

Setup tot nu toe (zoals ik het nu heb en erin ga plaatsen)
schumacher mi4lp
motor ztw 5.5 turns, 6000kv
regelaar ztw 60A cont.
2 cell lipo 5000Mha
stuurservo waarschijnlijk Savöx SC-1251MG
Banden nog niet bekend
zenderset moet ook nog uitgezocht worden
suggesties zijn altijd welkom en als het chassis binnen is (volgende week) zal ik proberen hier een leuk topic van te maken met duidelijke foto's en wat filmpjes

Voor de rest prettig weekend iedereen, amuseer jullie met het racen en we spreken ons volgende week wel weer!