opduwer DAANTJE

Inderdaad,geld ook voor mij...
Nu alleen nog zorgen dat m'n bootje vaart, hahaha

Een zeilboot zeker?
Ik heb er pas geleden ook een gekregen van een andere modelbouwer uit papendrecht.
Hij staat nu bij ons op de vereniging. (mbva)
Ik zou me er eens in moeten verdiepen want ik heb totaal geen kaas gegeten van zeilen.

Een zeilboot zeker?
Ik heb er pas geleden ook een gekregen van een andere modelbouwer uit papendrecht.
Hij staat nu bij ons op de vereniging. (mbva)
Ik zou me er eens in moeten verdiepen want ik heb totaal geen kaas gegeten van zeilen.

De laatste twee die ik gemaakt heb zijn eigen ontwerp, dus dat is altijd even maar afwachten wat het wordt.

Omdat ik niet veel ruimte heb, ben ik nu alleen nog maar in het bezit van mijn huidige zeilboot, die nog niet gevaren heb. (1,36 meter)

Zal nog wel effe duren, want gisteren gemerkt dat het systeem niet helemaal erg goed werkt... Spijtig

Heb vroeger ook een sleepboot gehad (Oceanic zojuist foto toegevoegd aan mijn fotoalbum) en volgens mij was de persoon die hem overgenomen heb van mij (+/- 15 jaar geleden) ook lid van MBVA

Zal zomaar kunnen, ik weet nog wel dat hij samen met clubleden de boot zou opknappen... maar achteraf vind ik het jammer dat ik hem verkocht heb.

Back