opduwer

Leo, heb net even al je foto's bekeken. Wat een prachtig schip heb je gebouwd, echt een mooi stukje werk. Metaal is maar vaak gewoon een stukje metaal...maar het komt tot leven als je het polijst...en daar ben je een meester in! Ik ben diep onder de indruk. Klasse!

mvg robert.

Dag Leo. Wat heb jij een heeeeel mooi model gemaakt. Mooi strak en details. Daar mag je trots op zijn. Daar kan een menige modelbouwer nog wat van leren.Zelf ben ik er ook gek op om met messing tewerken zie het model van de Rambiz. Bij Smit op kantoor staat ook zo"n mooi model van de Indipended gemaakt door een machinist van Smit .Voor de andere lezer"s messing is geen metaal of blik het is (non Ferrometalen) Grt Rob.

Heren,

ik denk dat deze beter werkt, er miste een stukje bij de vorige.
VrGr,

Theo
Het plaatje rechtstreeks:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
full

Leo hier onder staat de juiste link met 1 spatie om het te laten zien!
[ IMG]http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/leoverwer-albums-bouwverslag-opduwer-picture25592-1-153.jpg[/IMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
leo je mag niet joken he. met alles wat op de foto. staat heb ik zelf gemaakt.

die lammelen heb jij niet gemaakt. net als de planten op de vensterbank en tafel.:mrgreen:

maar voor de rest super timmer werk.

gr willem

Hoi Leo,

een mooi stukje werk heb je daar afgeleverd. Ik zie dat je ook de hoogste onderscheiding in de orde van de brasso-ridders hebt gekregen. Ik krijg bijna pijn van aan mijn ogen van al dat geglim :-)

overigens een kleine tip: Mocht je ooit moeilijke plekken niet gepoetst krijgen, kan je met
anti-kal messing perfect schoon krijgen. Ik heb namelijk ook de onderscheiding van Brasso gekregen toen ik voer en dagelijks de bel poetste :-D

groetjes Janus

Laatst bewerkt:
hoi Leo
Dat denk ik niet , praat maar eens met bokkenbouwers
Als je echt een mooie bok wilt bouwen trek er dan een paar jaar voor uit
Ben er zelf al een paar jaar met tussenposen aan bezig
grt Ko

Beste Leo,
Is er al weer een update voor dit prachtige verslag? Of ben je al weer begonnen aan een nieuw project (hopelijk schip)? :-)

groet,
Eric

Back