Open Clubwedstrijd Elektro op 17 mei 2009 - ETS klasse

Richard, weet je ook welke Sweepbanden er op de ETS gereden gaan worden en waar die te koop zijn ?

Frans,

Volgens Uwe gaan we op Apeldoorn dezelfde banden rijden als in Polen en Budapest....Volgens mij heb je daar nog wel twee setjes van overgehouden??;-)

Dit zijn 32R banden en zouden dus AMCA wel moeten overleven; er was nog even sprake van een 36 band maar daar hebben we niets meer over gehoord.....

Waar te koop??? Geen idee, volgens mij hebben we geen vertegenwoordiging van Musch More Sweep....

Hier wel..: MUCH MORE Sweep Pre-Mount (32deg) SWP-32R - Touring Slick Tires 1:10 - rcMart.com -

groet,

Eric

De inschrijving is geopend voor de Open Clubwedstrijd Elektro 2 op 17 mei 2009 op het circuit van de AMCA in Apeldoorn. Aangezien deze Open Club wedstrijd met name ook is als trainingswedstrijd voor de ETS wedstrijd op het AMCA circuit (op 29-30-31 mei 2009), is er ook een speciale ETS klasse, met 9,5T BL motor en Sweep banden.

Welke klasse is dat?
Ik heb mij nu ingeschreven voor de modified er vanuit gaande dat alleen de 9.5 hier toe gestaan is.

Frans,

Volgens Uwe gaan we op Apeldoorn dezelfde banden rijden als in Polen en Budapest....Volgens mij heb je daar nog wel twee setjes van overgehouden??;-)

Dit zijn 32R banden en zouden dus AMCA wel moeten overleven; er was nog even sprake van een 36 band maar daar hebben we niets meer over gehoord.....

Waar te koop??? Geen idee, volgens mij hebben we geen vertegenwoordiging van Musch More Sweep....

Hier wel..: MUCH MORE Sweep Pre-Mount (32deg) SWP-32R - Touring Slick Tires 1:10 - rcMart.com -

groet,

Eric

Eric,
Ik heb alle setjes in Warschau weggegeven in de doos voor de kleine mannen aldaar. Omdat Uwe gezegd had dat we in Apeldoorn met andere sweep banden zouden rijden :(

Eric,
Ik heb alle setjes in Warschau weggegeven in de doos voor de kleine mannen aldaar. Omdat Uwe gezegd had dat we in Apeldoorn met andere sweep banden zouden rijden :(

Okee, ik had alleen begrepen dat hij zou proberen andere velgen te regelen omdat deze zo snel braken....maargoed, is op Apeldoorn niet echt een issue aangezien de houten afzetting niet gebruikt wordt op AMCA;-)

Ik heb anders nog wel een setje gebruikte Sweeps voor je liggen....

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
Okay, hier komt ie dan, de juiste banden voor de ETS race zijn:

Sweep SQT-32P , dat is Sweep QTS Pre-Mount 32deg

(dezelfde banden als bij de ETS-indoor-races !!)

Waar te koop

Heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen aanschaffen?
Ik wil graag meedoen met de Open Club race, maar dan heb ik wel deze banden nodig.

Voor de ETS klasse op de Open Clubwedstrijd Elektro 2 op 17 mei 2009 bij de AMCA in Apeldoorn zijn alle soorten Sweep banden toegestaan.

Voor de ETS klasse op de Open Clubwedstrijd Elektro 2 op 17 mei 2009 bij de AMCA in Apeldoorn zijn alle soorten Sweep banden toegestaan.

Ik heb nog wel twee gebruikte setjes ETS-Sweep banden op velgen liggen; voor de liefhebber: 10 Euro per setje. Ik neem ze zondagochtend wel mee.....

groet,

Eric

Back