Open dag 16 mei - MAC Vlijmen (omg. Den Bosch)

Bij MAC Vlijmen hebben we de afgelopen maanden flink verbouwd. Het terrein en circuit zijn fors uitgebreid, 400m³ nieuwe klei is aangebracht en een volledig nieuwe layout is gebouwd.

En dat willen we natuurlijk vieren! We doen dit door middel van een weekend met activiteiten. Dit houd in dat er zaterdag 16 mei een open dag is. En dat iedereen met een 1/10 electro off-road gratis mag komen rijden. Daarnaast zullen er diverse kraampjes zijn met informatie en materiaal. Uiteraard ben je ook van harte welkom als je gewoon is wil komen kijken en/of meer te weten wil komen over de hobby/club.

Tevens is 17 mei een open wedstrijd waar de wedstrijdrijders onder ons aan kunnen deelnemen.

Meer informatie is te vinden op onze website: www.macvlijmen.nl of Facebook: facebook.com/macvlijmen

Panorama_MAC_27-4-2015.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga shoot-out rijden en neem mee!
2a9tkyw.jpg

Ik heb nu wat toe-in aan de voorzijde. Wat is aan te bevelen voor Vlijmen? Houden zo of een beetje toe-out van maken (hoeveel graden)?

Laatst bewerkt:
Wat is de verwachting voor morgen? Heb net op de baan gelopen en mijn schoenen waren direct 2x zo zwaar!

Back