Open dag Columbia Boxmeer.

Beste mensen.

Op 24 mei a.s houden we bij Columbia Boxmeer weer open dag.

Dus wie heeft er zin om te komen kijken cq vliegen.

Gr Ton

Vorig jaar was het een erg leuke dag, ik ga kijken of ik er weer bij kan zijn. Dat laat ik nog weten.

Is het overigens vooral de bedoeling om gastvliegers met zwevers uit te nodigen Ton? Dit omdat je deze oproep alleen in het Zweefvlieg-gedeelte van het forum doet?

Verder vroeg ik mij af of er een ervaren sleper aanwezig is die gewend is om veel verschillende kisten te slepen.

@Raymond: neem jij de Mentor mee om te slepen? Tot hoeveel kilo kun jij slepen?

Groeten,

Johan

Ps. wellicht ook hier een oproep plaatsen? http://www.modelbouwforum.nl/forums/vliegmeetings/

Laatst bewerkt:
slepen !!!

Vorig jaar was het een erg leuke dag, ik ga kijken of ik er weer bij kan zijn. Dat laat ik nog weten.

Is het overigens vooral de bedoeling om gastvliegers met zwevers uit te nodigen Ton? Dit omdat je deze oproep alleen in het Zweefvlieg-gedeelte van het forum doet?

Verder vroeg ik mij af of er een ervaren sleper aanwezig is die gewend is om veel verschillende kisten te slepen.

@Raymond: neem jij de Mentor mee om te slepen? Tot hoeveel kilo kun jij slepen?

Groeten,

Johan

Ps. wellicht ook hier een oproep plaatsen? Vliegmeetings - Modelbouwforum.nl

Hoi Johan,
Ik neem mijn elektro sleper mee, is naar gevraagd geworden door het bestuur van Columbia Boxmeer , tot een KG of 11 kan er achter.

Ter info natuurlijk ,geen Verplichting.

gr vosje :)

FF een vraag voor VOSJE.

Ben jij toevallig die wie ik uitgenodigd heb,,,ik ben een vriend van Geert (thermiek 58.)

En een antwoord op de vraag van johan,, heb wat persoonlijke uitnodigingen eruit gedaan in het schaalforum.

Tja en net nog ff contact gehad met het overige bestuur.
In principe is iedereen welkom motorkisten, zwevers, turbine, heli en alles wat vliegt.

Gr Ton

Laatst bewerkt:
Ok, duidelijk. Het is dus een soortgelijke dag als vorig jaar en we kunnen dus ook motorkistjes meenemen. Hopelijk kan ik er bij zijn.

Groeten, Johan

Ok, ik moet nog even een en ander bekijken, maar dikke kans dat ik er ook ben dan:)

FF een vraag voor VOSJE.

Ben jij toevallig die wie ik uitgenodigd heb,,,ik ben een vriend van Geert (thermiek 58.)

En een antwoord op de vraag van johan,, heb wat persoonlijke uitnodigingen eruit gedaan in het schaalforum.

Tja en net nog ff contact gehad met het overige bestuur.
In principe is iedereen welkom motorkisten, zwevers, turbine, heli en alles wat vliegt.

Gr Ton

Hoi Ton ,
ja ,je heb de juiste persoon voor je.

gr vosje :)

Hoi Ton,
Ik kom ook. Met de 4m ASW20, de Turbo Salto EDF en Cirrus 75. Grunau Baby als hij klaar is.

Ton, wat is nu precies het doel van deze dag? Is het een open dag waar jullie je presenteren naar het publiek of is het een soort fly-in waarbij iedereen gewoon lekker kan komen vliegen? Of een combinatie van de 2: iedereen kan lekker komen vliegen en publiek kan komen kijken. Is er een vast programma of wordt er gewoon gekeken wie wanneer zin heeft om te vliegen?

Raymond,

Tis een combi van beide, kijkers en vooral vliegers.

Vraag maar aan Arjan en Johan, die zijn er vorig jaar bij geweest.
Er is geen vast programma.

De sfeer is gemoedelijk en rustig. Wil je vliegen dan vlieg je, wil je kijken ook goed. Kortom alles mag niks moet.

Gr T

Ton, wat is nu precies het doel van deze dag? Is het een open dag waar jullie je presenteren naar het publiek of is het een soort fly-in waarbij iedereen gewoon lekker kan komen vliegen? Of een combinatie van de 2: iedereen kan lekker komen vliegen en publiek kan komen kijken. Is er een vast programma of wordt er gewoon gekeken wie wanneer zin heeft om te vliegen?

Back