Open dag RMCA Almelo

[/url ] vergeten achter de link. :)

Lijkt me iig wel interessant. ben benieuwt wat men nu van de baan heeft geknutseld, en wat nu verder de bedoeling is. Als 't me aan staat, word ik lid. :mrgreen:

tja als mijn vader niet weg moet kom ik misschien ook. maar misschien gaan we ook naar de vliegdag van racing twente :D

Ben er vorige week even geweest, is best een mooie locatie en baan. Alleen jammer dat er voor Big-Scale rijders niets meer is dan een open vlakte.

wanneer is het daar eigenlijk open? Ben er 3 kaar geweest tot nu toe (afgelopen zonder middag bijv) Maar toen was het hek dus ook dicht. Zijn er nog tijden wanneer je even kunt komen kijken? Of is het allemaal op de gok?

Ziet er zo op de foto's iig al erg leuk uit. (zouden alleen wel wat meer bulten en sprongen in mogen komen. )

wanneer is het daar eigenlijk open? Ben er 3 kaar geweest tot nu toe (afgelopen zonder middag bijv) Maar toen was het hek dus ook dicht. Zijn er nog tijden wanneer je even kunt komen kijken? Of is het allemaal op de gok?

Ziet er zo op de foto's iig al erg leuk uit. (zouden alleen wel wat meer bulten en sprongen in mogen komen. )

waar het zit het zit op het bedrijven park twente, wanneer je op de bedrijvenparksingel rijdt dan zie je op een gegeven moment het navo terrein en dan zie je de vrachtwagens van dasko. tussen het Navo terrein en dasko zit een poort, en die poort is van RMCA.

en het is niet helemaal op de gok, nu het weer mooi weer is en we langer zon hebben zijn er ook mensen aanwezig op woensdag avond meestal vanaf een uur of 6 á 7 en dan gaan ze door zolang ze willen. en we zijn er vaak op zaterdag bezig met werkzaamheden en dan zijn er normaal toch wel mensen rond een uur of 12. zondag zijn er de laatste tijd ook vaak mensen aanwezig en die zijn er toch ook wel minimaal om 12 uur

en de bulten die zijn we nog aan het maken. en niet alle foto's zijn helemaal up to date

Laatst bewerkt:
Zo wie zo elke woensdag avond zijn we aanwezig vanaf 7 uur, het weekend afhankelijk nog op dit moment wie er kunnen om alles gereed te maken, in de toekomst komen er voor het weekend vaste tijden

Ik zal met de open dag sowieso even komen kijken met de auto, lijkt me erg gaaf daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back