Open dag van MBV "de nijverheid"te Hengelo

Dierbare duikbootliefhebbers.

Zo als twee jaar geleden hebben wij weer een open dag,en dat is op 22 september(elk jaar is niet haalbaar ivm de kosten)
Hier bij willen we ook weer de duikbootliefhebbers uit nodigen wat toen een groot succes was,en hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Het vaarwater is uitstekend en separaat van de gewone bovenwaterboten,en je kunt er eventueel naast gaan liggen om je boot uit te trimmen want het water staat maar 10 cm onder de stijger.het water is ook in een uitstekende staat(geen erwtensoep)De liefhebbers die graag komen willen, aanmelden voor 1 SEPTEMBER ivm het regelen van het aantal tafels, inslaan van gehakt ballen,broodjes en verdere versnaperingen.

Verdere informatie volgt nog.

GR.Joop

hallo

ik moet passen voor deze dag al zou ik wel graag willen komen
maar juist dan is het de laatste vaardag in Mol van 2013 dus ben ik bezet
deze dag worden reeds de data van volgend jaar door gegeven aan de andere mensen
die ook komen
en dit is belangrijk in verband met de eerste vaardag van 2014
ja nu reeds aan het plannen voor 2014 het moet tegen december reeds allemaal ongeveer allemaal terug in een kalender gegoten zijn

succes en de groeten

Hallo Joop,
ik meld me graag aan voor het treffen.
Het is een mooi vaarwater en de gehaktballen zijn goed.

Hein

Helaas kan ik deze keer ook niet komen, om dezelfde rede als die van Raf.

Het was trouwens de vorige keer perfect geregeld, zoals de duikboten op een apart gedeelte van de vijver, en hoe het geregeld was met de frequenties, nogmaals perfect.

Hans

kan dat niet een week verschoven worden ????
het is niet slim om op een reeds geplande dag er nog eentje te organiseren
de kalender staat van af januarie reeds online
kalender
en hier op het forum is er ook de mogelijkheid om het in de kalender te plaatsen
als we hier niet beginnen te plannen voor oktober dan kan je het vergeten voor volgend jaar
de data voor Mol liggen nu reeds weer vast na controle van moe boot
de andere dagen komen later deze maand aan bod

gr raf

Raf,
ik heb dat niet gepland he.
De vereniging waar Joop bij is doet dat.
En Joop meld het op internet dat er ook met duikboten gevaren kan worden.
Je moet er toch eens naar toe komen, maar dan over 2 jaar.
Bij jou is het water ook weer veilig he?
De blauwalgen zijn weg.
Succes voor je weekend.

Hein

hallo Hein

er zaten bijn ons geen algen
dat is op een andere camping daar in de buurt
wij varen op het zilvermeer
en de algen waren op het zilver strand
en ze zitten er nog steeds want een man die security doet aldaar werkt bij ons op de afdeling

gr raf

@Raf en andere onderwatervrienden,

Even een kleine toelichting.

Onze vereniging MBV De Nijverheid houdt eens in de 3 en 2 jaar een Open dag, dat wil zeggen dat er die dag zowel modeltrucks, molens, modelboten enz. te zien zijn.
De laatste keer was in 2010, voor de duikboten hadden we toen een apart gedeelte gereserveerd om te kunnen varen.
Namens Joop is er toen ook een uitnodiging verstuurd naar de duikbotengroep.
Dat is de toen aanwezige duikbootvaarders goed bevallen, zodat Joop ook nu weer een uitnodiging heeft verstuurd,
Het is geen speciaal varen zoals in Mol voor alleen duikboten.
Omdat wij varen in een natuurvijver, welke ook als openlucht zwembad wordt gebruikt, zijn wij genoodzaakt om pas na de sluiting van het zwembad (half september) iets te organiseren.
Er is wel naar jullie kalender gekeken, maar voor ons was er geen andere keuze. Helaas is dat dit jaar zo dat het op dezelfde datum valt.
Het belangrijkste is gewoon dat het een mooie dag wordt, zowel in Mol als bij ons en dat we onze model activiteiten positief naar buiten presenteren.

M.v.g.
Minne
Secretaris MBVDN

Laatst bewerkt:
Raf,
dan is er zo een drukte op de radio en teletekst.
Dan moeten ze dat eens precies aangeven welk Zilvermeer het is.
Jullie hebben er toch geen last van.
De boten zwemmen en jullie niet

Hein

Hoi Joop,

De sluitingsdatum was dan 1 september, maar hebben jullie eventueel nog een plekje voor me? Ik blijk dan toch nog in de gelegenheid te zijn en wil graag weer eens naar Hengelo komen. Ik wil de jongens ook meenemen dan.

Hoi Lex,
dan kun je die lipo dingen ook meteen mee nemen voor mij, als je ze klaar hebt.

Joop ik ben er trouwens ook met 2.
Een persoon met bovenwater schip en ik onderwater.

Hein

@Lex.

Ik antwoord maar even voor Joop, die zit nog op de camping.
Natuurlijk zijn jullie van harte welkom.
Dan schuiven we wel een beetje in elkaar.

M.v.g.
Minne

Zowel mijn pb's naar Joop als naar Minne bleven onbeantwoord [vorige week en de week daarvoor], dus hierbij een melding dat ik ook langs wilde komen als dat mag.
Dan is mijn duiksysteem ook weer voor elkaar, wat nog even de open vraag was (voor mij)

Cor

@Cor,

Allereerst mijn verontschuldiging voor de late reactie.
druk, druk, druk

Natuurlijk ben je van harte welkom op 22e september.
We zetten er wel een tafeltje bij.

M.v.g.
MinneR
Secretaris MBVDN

Ik heb Cor ook een PBtje gestuurt dat hij van harte welkom is,en de weersvooruitzichten zijn goed,beter dan het nu is.

Gr.Joop

Back