Open race AMCC (nu met 13.5 turns klasse)

Oscar

verslagschrijvers
KERSTWEDSTRIJD 2009

De inschrijving is begonnen.

Zondag 20 december 2009 organiseerd de AMCC een open clubrace.
Ben je lid van een modelautovereninging dan kan je meedoen.
De kosten van de open club-race zijn 10 euro per deelnemer.

full



De klassen zijn;


Silvercan beginnerklasse

* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD.
* MOTOR : 27 turns mabuchi of standaard silvercan
* AANPASSINGEN AAN DE MOTOR: Niet toegestaan.
* BANDEN : Rubber slicks
* HOP-UPS : Vrij.
* REGELAAR : Vrij.
* ACCU : 6 cellen of lipo
* BODY : Alle toegestaan.
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.

23 turns/ 17.5 brushless klasse

* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD.
* MOTOR Brushed: 23 turns met 5 cellen
* MOTOR Brushless: EZrun 17.5 T (blauwe sensorloos motor) met 6 cellen of 2s lipo
* BANDEN : Rubber slicks
* HOP-UPS : Vrij.
* REGELAAR : bij brushed vrij, voor brushless uitsluitend EZrun.
* BODY : Tourwagen 4 deurs sedan, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.

Tamiya M-03 klasse

* CHASSIS : Tamiya Mini Cooper of Suzuki Swift M03 chassis
* Er mogen Geen hopups gebruikt worden
* Bouwen Precies volgens de handleiding
* BANDEN : Geen foam
* Modificaties niet toegestaan.
* Motor: bijgeleverde motor (silvercan) en regelaar zijn verplicht.(TEU-10BK)
* De Tamiya servo saver mag vervangen worden door een betere ( niet verplicht)
* ACCU : 6 cellen 1,2v. volt stickpack, of HARDCASE lipo 2S 7,4 volt
* Kogellagers toegestaan
* Bandenwarmers en smeren in deze klasse niet toegestaan.

Pro klasse

* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD
* MOTOR : Vrij.
* BANDEN : Rubber slicks
* HOP-UPS : Alle modificaties aan de auto zijn toegestaan.
* REGELAAR : Vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : 5 of 6 cellen 1,2v. volt sub-c cellen, of HARDCASE lipo 2S 7,4 volt zijn toegestaan.
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto 6 cellen is 1500 gram en voor 5 cellen en Lipo is het 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodem speling moet minimaal 5 mm zijn.

13.5 turns brushless

*CHASSIS : Schaal 1/10 4WD
* MOTOR : 13.5 turns brushless stergewonden merk en type vrij
* BANDEN : Rubber slicks 1 set per wedstrijdevenement
* REGELAAR : Merk en Type vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : HARDCASE lipo 2S maximaal 8,4 volt geladen ,merk en type vrij
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto met transponder 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodem speling moet minimaal 5 mm zijn.


Voor alle races geld nu 2 kwalificaties waarvan de beste telt
en 3 finales waarvan 1 schrap

Kwalificatie 5 minuten,
finales 6 minuten.

Een set banden per race dag toegestaan,
deze worden gemerkt na de 1e kwalificatie.
door de technische controle.


Er is de mogelijkheid om van 11.00 tot 11.20 in te rijden om je afstelling top te krijgen.

Inschijven via de website:

Aanmelden voor wedstrijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik twijfel ook nog tussen AMCC en MACH. Reistijd maakt voor mij niet uit, beide lang dus dat is niet een factor.. :)
Hoe kan je je echter inschrijven op de site voor de 13.5 klasse Oscar? Zie het nergens staan. Of moet je het even bij de opmerkingen op het inschrijfformulier zetten?
 
Mogen HFCC rijders hier wel bij mee doen ;-) ;-) ;-) (joke)

Een kijken of mijn nieuwe TC5R dan al af is, of wordt het toch de Mach?
Twijfel momentje....

Groet Robert
 
Ik twijfel ook nog tussen AMCC en MACH. Reistijd maakt voor mij niet uit, beide lang dus dat is niet een factor.. :)
Hoe kan je je echter inschrijven op de site voor de 13.5 klasse Oscar? Zie het nergens staan. Of moet je het even bij de opmerkingen op het inschrijfformulier zetten?


Wij zijn daar nog druk mee bezig,
vandaag of mogen is dat klaar.

ik zal het hier nog even posten als het zo ver is.
 
ik sta er bij!! (13.5 stock)
ik heb er weer zin in op de grootste baan van Nederland. en natuurlijk ook heeeel!!!!! gezellig.
Ps Robert ik wist het wel ze hebben ook nog een vriendelijke baan afzetting is beter voor je nieuwe auto ;)



 
Heb me ook ingeschreven voor de 13.5! Leuk leuk! Altijd gezellig inderdaad! Al heb ik wel ALTIJD pech op deze baan..... :( Nu een keer beter? We zullen zien
 
Je bent echt niet de enigste met pech bij AMCC.
Ik heb ook altijd iets lulligs daar, maar de sfeer en vriendelijkheid maakt het dubbel en dwars goed.
 
Kan er helaas niet bij zijn zoals het er nu uit ziet:(
Heb andere verplichtingen helaas.
Heb wel genoten de afgelopen open club wedstrijd.
Was weer leuk om na 12 jaar indoor te rijden al was het met een TC ipv een 1:12:hammer::hammer:

cheers Roy
 
de inschrijvingen beginnen binnen te druppelen:

13.5 T Klasse

Rogier ter Wee
Bart Wubben
Joffrey Persijn
Ronald Bestman
Richard van gelder
 
ik kan er helaas niet bij zijn in de 13,5 klasse had al iets gepland staan deze dag.
Misschien volgend jaar 2010 als er dan nog zo een race is dan probeer ik er bij te zijn in de 13,5 klasse.

Mvg Patrick
 
De inschrijving begint op gang te komen:

27 turns Klasse

1 Dennis jansen hendriks
2 Jan Hollemans
3 Stan Heijnen

23 turns 5 cellen of 17.5 Ezrun Klasse

1 Björn Westen
2 Oscar Westen
3 Christiaan Degenkamp
4 Vincent Koers

M03 Klasse

1 Mark Winkelmann
2 Rogier ter Wee
3 Phil Hoggart
4 Vincent Koers

13.5 T Klasse

1 Rogier ter Wee
2 Bart Wubben C
3 Joffrey Persijn
4 Ronald Bestman
5 Richard van gelder
6 Phil Hoggart

Mod klasse 5 en 6 cellen of Lipo

1 Berend Dekker
2 Onno van Witteloostuyn
3 Johan Heijnen
4 Rick van Kerckhoven
5 Cees Lagerwaard Spec


Maar er is nog voldoende plek om in te schrijven!
 
Back
Top