MVB Racing Bergschenhoek organiseert een open clubwedstrijd op haar prachtige astroturf/kunstgras circuit dat nieuw is sinds dit jaar. De wedstrijd is toegankelijk voor iedereen met een 1/10 electro off-road RC auto en deelname is gratis. Voor deelnemers die geen transponder hebben, zijn er leentransponders. Er is een evenementpagina op Facebook beschikbaar: https://www.facebook.com/events/1410338648982134/ waar ook de link naar de inschrijving (op MyRCM) beschikbaar is.
Dus wil je een keer proberen op kunstgras te rijden en/of vind je het leuk een keer een wedstrijd te rijden; dit is je kans! Geen ervaring? Geen zorgen, je bent niet de enige en we delen mensen in op ervaring!
Nb: ik hoop dat deze post toegestaan is. Ik heb gekeken en nergens gevonden dat dit niet toegestaan is. Mocht dat wel het geval zijn, laat het weten, dan halen we deze post weer weg.
Dus wil je een keer proberen op kunstgras te rijden en/of vind je het leuk een keer een wedstrijd te rijden; dit is je kans! Geen ervaring? Geen zorgen, je bent niet de enige en we delen mensen in op ervaring!
Nb: ik hoop dat deze post toegestaan is. Ik heb gekeken en nergens gevonden dat dit niet toegestaan is. Mocht dat wel het geval zijn, laat het weten, dan halen we deze post weer weg.