openclub 9 augustus

Aan alle rijders 9 augustus is er weer een openclub wedstrijd in Lelystad.

voor meer info en inschrijven kan je terecht op onze website

MRM - Model Racing Midland

ps al onze wedstijden zijn voor iedereen

gr. Jan

Ook nu is er elders weer een grote wedstrijd.....niet heel gelukkig gepland dit jaar; ik vind Lelystad een superbaan maar iedere keer valllen de wedstrijden samen met ETS-, landelijke races (Dutch RC Series) of AMCA clubraces.....

Wie weet volgende keer...

groet,

Eric

verschil is natuurlijk wel dat dit clubwedstrijden waren.... maar door te weinig animo het OC's geworden zijn. Volgens mij waren deze al gepland toen de Dutch RC Serie niet bestond... dus wie plant er verkeerd? haha

Belgen zijn altijd beter in Nederlands dan de Nederlanders.
Zolang het daar bij blijft vind ik het prima ;)

Onze zuiderburen winnen ook steevast het Groot dictee der Nederlanden....haha.....toch maar weer samenvoegen...stijgt in ieder geval het taalnivo en België is ook van de taalgrens af...

groet,

Eric

seg doen jullie dat nu om met mijn voeten te spelen??

niveau !!! Niet nivo

@ Mickey, jah ik denk het wel soms eens af en toe zo nu en dan te komen kijken en op zaterdag de lifepo 1:12 rondcruisen.

Btw er is de 16de deze maand ook nog eens de VG cup VG Modelbouw - VG ZOMERCUP 2009
Deze is in de klasses TC stock 10.5 en TC stock 13.5,brandstof pullstart en brandstof pro,M03 klasse en bij voldoende belangstelling ook Pro10 klasse.
Voorinschrijving sluit op de zaterdag er voor.
Nu maar hopen dat deze datum niet samenvalt met een grote wedstrijd en we jullie allen kunnen verwelkomen.

cheers Roy

verplaats de Dutch serie gewoon naar Lelystad nog een circuit erbij voor deze nieuwe serie jullie zijn welkom!!!!!!!!!!!

Volgend jaar er bij zou leuk zijn.
Dan zijn er 4 wedstrijden inplaats van 3.
2 a 3 clubs er bij.

Back