Opendag van mbvdn "de nijverheid"

Hallo Duikbootliefhebbers

Om de twee jaar houden wij hier in Hengelo een open dag en zijn de duikbootliefhebbers weer welkom wat toen een groot succes was.
Het wordt gehouden op 27 september en de duikboten hebben een eigen vaarwater wat goed helder is en met een steigerhoogte van maar 10 cm ook ideaal is om hem event. uit te trimmen.
Koffie frisdrank en BROODJEBAL zijn ook weer aanwezig.
Verder informatie is te vinden op onze site MBVDN "De Nijverheid"

Gr.Joop

Jammer Joop,
Ik sta dat weekend op de modelbouwbeurs in België.
Anders was ik zeker gekomen, want het was perfect geregeld de laatste keer.
Fijne dag nog.

Hans

ja joop hier hetzelfde wij staan allemaal op de beurs hier in genk

er is een kalender online hoor waar je dat kunt raadplegen hoor
http://users.telenet.be/bmsa
en dan naar de kalender door bladeren
als je belgen daar wil hebben raadpleeg dan de kalender in het vervolg
en heb je de datum rond januarie ten laatste dan nemen we die daar mee in op
en heb je kans dat er meer volk komt

succes en de groeten

Raf, al ik jou zo geloof kunnen de Nederlanders nooit meer wat organiseren.
Jij hebt zo een beetje om de 2 weken wat in België.
Joop wij melden ons aan met 2 personen.

Hein

nee niet waar Hein
maar op de tentoonstelling staan we met alles wat de club te bieden heeft
en wanneer organiseren jullie nog eens iets ??????wat duikboten aan gaat

vucht is niet meer
galderse meren is niet meer
blijft alleen de subsail nog over en da is het

voor de rest staan ook de dagen die hier op het forum gepland worden mee op de kalender
en voor de rest ja wij varen graag of alee de meeste toch onder ons
en als er een bevriende club iets te doen heeft dan proberen we daar naartoe te gaan
en soms gaan onze leden zelfs naar meerdere clubs als die dagen op het zelfde weekeinde vallen
dan verdelen wij ons een beetje zodat elke organiserende club toch leden van ons mag verwachten

maar op tentoonstellingen mogen en willen onze leden hun modellen en kunnen tentoon stellen
en dan zit je natuurlijk met dat probleem dat daar liever naartoe gegaan word
want zeg nu zelf Hein als je moet kiezen tussen pak 200 bezoekers op een treffen of 60.000 man op die tentoonstelling
dan denk ik dat de keuze snel gemaakt is

en wat het varen aan gaat in België heb ik het verzoek gekregen om nog meer duikboot vaardagen te plannen volgend jaar
en ja dat kwam niet van de belgen zelf maar van de nederlandse deelnemers

wij verplichten niemand om ook maar ergens aan deel te nemen want dat ben ik zelf wel beu geworden
bij ons mag je komen varen /vliegen/rijden

maar troost u de pool run van (2016 )
gaat komen te vervallen en dan word dat een dag meer in mol

zo stop met klagen en organiseer een dag en als het past ben ik zeker daar
als mijn auto gemaakt is want edingen heb ik moet afzeggen al heb ik daar spijt van want daar komt ook enorm veel volk naartoe

volgend jaar ga ik voor de eerste tentoonstelling reeds naar duitsland in januarie dus ik begin er reeds vroeg mee
Lipper Modellbau Tage 2016 — Die größte Modellbaumesse und Spielwarenmesse in Ostwestfalen
22.01.2016 - 24.01.2016
gr raf

Laatst bewerkt:
Hallo Duikbootliefhebbers

Om de twee jaar houden wij hier in Hengelo een open dag en zijn de duikbootliefhebbers weer welkom wat toen een groot succes was.
Het wordt gehouden op 27 september en de duikboten hebben een eigen vaarwater wat goed helder is en met een steigerhoogte van maar 10 cm ook ideaal is om hem event. uit te trimmen.
Koffie frisdrank en BROODJEBAL zijn ook weer aanwezig.
Verder informatie is te vinden op onze site MBVDN "De Nijverheid"

Gr.Joop

Hallo allen

Ik had deze oproep in Heemskerk al willen doen,maar door omstandigheden is dat toen niet door gegaan.
Ik had zaterdag de auto al in gepakt en zondag kreeg ik een slijmbeurs ontsteking in mijn linkerschouder en was gelijk vleugellam.Iemand die dat al een keer heeft gehad weet hoe pijnlijk het is,van daar is Heemskerk niet door gegaan en nu deze oproep.

Gr.Joop

Freek

als je op het adres van de club klikt komt de googlemap te voorschijn,daar staat de vijver ook op.

succes

Gr.Joop

Joop,

Ben ik nog op tijd om me aan te melden? Ik kom dan met z'n tweeën of drieën, met dolfijn, paar snelle jongens en een graafmachine .. ;-))

Ik meld me ook weer af Joop.
Onze grote boot gaat er op die dag uit.
De vereniging heeft de kraan op die dag besteld voor 32 boten waaronder de onze.
Succes op de vaardag.

Hein

Hoi Hein

Jammer dat je niet kunt, maar verplichtingen gaan voor, tot de volgende keer.
Lex, je bent met je aanhang zeker welkom en zeker je graafmachine mee nemen want er zijn meer van die machines aanwezig zodat jullie samen de boel overhoop kunnen zetten.

Gr.Joop

hahah joop moet zijn tuin aan leggen doet beroep om de modelbouwers

jongens maak er een mooie dag van dat gaan wij hier in den belziek ook proberen te doen
alleen zijn er spijtig genoeg in duitsland een stuk of 6 vaardagen en allemaal op de zelfde datums als hier bij ons
plezant dus om dat zo te regelen
maar ja niets aan te doen we maken er het beste van

gr raf

Joop,

Het spijt me maar er komt plotseling iets tussen waardoor ik niet kan komen. Jammer, ik had jullie graag weer eens gesproken, maar is niet anders. Veel plezier gewenst, en ik zie nog wel wat foto's denk ik .. ;)

en niemand een foto toestel bij ???? want we zien wel heel graag foto's van het treffen hoor
marc is zijn best aan het doen om een keuze uit zijn 250 genomen foto''s te maken
en ocharme nu ik er aan denk dit weekeinde komen der weer een pak bij van de tentoonstelling in genk

marc laat je gaan en laat de foto's maar komen

gr raf

Back