Opendag van mbvdn "de nijverheid"

Hoi Lex
Dat je niet kunt is niets aan te doen ,volgende keer ben je zeker weer welkom.
En Raf, foto's worden zeker gemaakt en het is niet alleen een duikbottreffen maar het bestaat uit verschillend activiteiten zoals bovenwaterschepen en truk demonstraties.

Gr.Joop

Hallo allen

Door omstandigheden ben ik een beetje laat met het respons op onze open dag. Het weer was prachtig, maar de water kwaliteit was niet zoals we gewend zijn, het was bijna te vergelijken met Biddinghuizen en was ook hoger als normaal waardoor de plek bestemd voor de duikboten onder waterstond, Hier in de gemeente hebben ze nu problemen met de waterafvoer en onze vijver wordt van zijn eigen waterbronnen voorzien waardoor het steeds hoger kwam te staan en de algen zijn gang konden gaan.
Freek was de enige die goed door gevaren heeft ,Peter zijn boot was al snel verdwenen en na een tijd zoeken door een duiker weer naar boven gehaald en die van mij heeft ook een kwartier op de bodem gelegen maar is van zelf weer boven gekomen. Verder was het een drukke dag met veel publiek en er werd veel gevaren en de truckers reden ook het hele terrein door. Foto's heb ik niet gemaakt zoals gewoonlijk maar er staan veel op onze website; http://www.mbvdn.nl/

Gr Joop

Back