openpilot info draad

Zondag mijn eerste vlucht gedaan met de Go Pro gemonteerd. Ging best goed ! Heb zelf nog niet veel vluchten gedaan(Max 5) vanwege tijdsgebrek en er stond zondag ook nog stevige wind.

De quad deed het goed in de wind. Eens 5 meter van de grond was het wel best overschakelen naar de rate-mode. De attitude mode deed het niet super met de harde wind.

Mvg,
Matanza

Laatst bewerkt door een moderator:
De beelden zien er goed uit behoorlijk stabiel en geen trillingen.
Je hebt de camera op de quad.
Kun je daar eens een foto van plaatsen.
Ton

Mja, in een ander topic staat dat men al $46000 schuld heeft opgebouwd. Ik geef het op.

Project debt so far: $37,000, my current credit card debt: $9000. Right now the project is -$46,000

Laatst bewerkt door een moderator:
goed nieuws!!!!

Just to let you guys know that the boards cleared customs Friday and will go on sale Monday afternoon.
To avoid the problems we had in the past the batch will be divided trough 3 consecutive days.

José

succes maar weer mensen!

gr
martin

Kan iemand me vertellen wat de openpilot weegt?
Ik heb me al een uur een bult lopen zoeken maar kan geen gewicht specificatie vinden.
Dit is belangrijk omdat ik een zo klein mogenlijke FPV quad wil gaan proberen. ;)
(De openpilot is 14mm kleiner dan een KKboard, dus meer mogenlijkheden)

En hij doet het goed!
Dus Sven ook aan de O P !

Even een vraagje wat heb jij voor leuk vleugeltje in je handen op je avator.
Lijkt op een Depdart of niet.
Ton

De openpilot leek mij een fijne controller voor een kleine FPV quad,
misschien zelfs klein genoeg voor binnenhuis FPV vliegen. ;)

En die van mijn avatar is een Multiplex Picojet en hij leeft na 7 jaar flink gebruik nogsteeds! :lol:

Mooi waardeloos ik wacht al 3 à 4 maand op de flightcontroller telkens net de instock periode gemist en mails ontvang ik ook niet als ze in stock zijn, frame is nog niet af dus heb m nog niet nodig maar super frustrerend is het wel

Met de ideologische aanpak ( opensour e geen winstbejag) en de opgebouwde schulden hierdoor en de onmogelijkheid om aan een board te komen voorspel ik dat openpilot het niet gaat halen tenzij men het businessmodel aanpast.

Mocht iemand er een extra besteld hebben dan hou ik me aanbevolen ik wil daar uiteraard wel meer voor betalen

Gatver... zo te horen wordt dit weer een zomer project. :(
Heb er echt een ruft hekel aan als een ontwikkelaar slechts een handjevol per maand produceerd.
Ze weten dat et een ongekend populair bordje is, waarom laten ze er dan niet in china even 500 uit stampen.
Bulk is altijd goedkoper, en verkopen doen ze absoluut wel.

Er is momenteel een topic op het OpenPilot forum waar je je kunt aanmelden als je al lang een bord wilt.

Deze mensen krijgen dan voorang.

Groeten,

EDIT: 900 berichten :)

Back