openpilot info draad

En ik zoek nog steeds zon ding..
NIET te krijgen gewoon. :(

Zijn er alternatieven die ook dit formaat hebben?

En dat mag niet. :') Maximaal 1 per klant.
Als ze nu gewoon die productie eens opkrikte... binnenlopertje.

En uitteraard is ook het alternatief uitverkocht. :')
Wel een mooi bordje trouwens, was ik al ziels gelukkig mee geweest. ;)

Al de versies?

En anders gewoon wachten tot die in stock komt, je hoeft dan niet constant op refresh te drukken, normaal heb je wel even tijd om er 1 te kopen.

En uitteraard is ook het alternatief uitverkocht. :')
Wel een mooi bordje trouwens, was ik al ziels gelukkig mee geweest. ;)

PPM gaat em niet worden, ik vlieg met Assan en die kan dat niet denk ik. ;)

Jussi heeft binnen enkele dagen weer een doos, dus eens kijken of er wat te regelen valt.
Jammer voor de mannen van openpilot, leuk bordje maar ze verprutsen het met productie.
Ik val weer terug op de oude vertrouwde wiicopters. ;)

Vreemd norton verwijderd openpilotgcs.exe gelijk als ik hem wil starten. en geeft zelf high risk aan terwijl hij in de OpenPilot-20120201-213a915f-install.exe ok geeft.

Bij het instellen van de camera stabilization zijn plots de ingangen en uitgangen rood geworden ...

Ik kan nergens iets vinden. Ook niet bij alles terug zetten naar de laatste 'know good' instellingen. iemand een idee ?

Alvast bedankt,

Maar welke versie van de FW, niet welke instelling. de versienummer is meestal iets met de datum omgekeerd, bv 20120215-32b156b6

Sorry, zie nu pas dat ik FM ipv FW heb getikt!

Ow, mijn excuses. Ik gebruik de laatste versie. Versie 20120201-213a915f.

Deze zat bij de laatste nieuwe software release.

Ik zou alvast je update freq van je esc's op 400 Hz zetten ipv 50 (als je esc het aankan tenminste!). Heeft niks met je fout te maken maar zoniet zal ie niet lekker vliegen.

Back