Laatst ging het op het forum over geschikte handvatten voor lijnbesturing. Ik kwam onlangs de Aeromodeller (januari '72) tegen waar het handvatontwerp in stond wat ik sindsdien altijd heb gebruikt:
Verdikt met wat balsa voor het comfort en tennisracket tape tegen het roetsjen bij warm weer ziet het er dan zo uit:
De vorm van het handvat kan gemakkelijk aangepast worden om bij je hand te passen, en als je de uiteinden waar de gebogen spaken uitkomen niet als kamertje uitvoert maar als gaatje, kun...
Verdikt met wat balsa voor het comfort en tennisracket tape tegen het roetsjen bij warm weer ziet het er dan zo uit:
De vorm van het handvat kan gemakkelijk aangepast worden om bij je hand te passen, en als je de uiteinden waar de gebogen spaken uitkomen niet als kamertje uitvoert maar als gaatje, kun...
- stunthenk
- Reacties: 28
- Forum: Lijnbesturing
Hier kun je de nodige inspiratie opdoen voor een handvat.
