Operation Repo - AIRPLANES ATTACK!!

Een leuk filmpje.
Heb je al eens op de karuren gelet, lijken mij mensen die enkel fast food van Mac Donalds nuttigen.
Denk dat vliegertjes langer gaan bestaan dan deze Fat figuren.
Mooi opgezet trouwens.

Johan.

maar wel lachen af en toe , en laten we eerlijk zijn die yanks moet je toch alleen maar uitlachen :D

Ja ik zag het ook op tv. ze hadden er raketten op moeten doen en dan in een attack dive op matt moeten vuren..
heat seeking missle...

Laatst bewerkt door een moderator:
das een discussie die ik niet ga openen op dit forum :???: ik had niks tegen yanks tot ik de documentaire `` trinity and beyond `` heb zitten kijken met afschuw in mijn ogen .
dit is een stukje geschiedenis wat mijn visie op de verenigde staten voorgoed heeft veranderd.
als je echt wil weten waarom ik er zo over denk , download die documentaire , bekijk hem en stuur daarna even je reactie via pb .

mvg eric

trinity and beyond; een documentaire over de ontwikkeling van de atoombom. Quote "ik had nog zo gezegd: GEEN BOMMETJE"
Die russen met hun atoombom waarvan de schokgolf drie keer de aarde rond gaat... Drie knallen voor de prijs van een.
Iedereen is inmiddels die 3 gesmolten kernreactoren in Japan al vergeten. Het schijnt dat daar 27 keer erger is dan de Hiroshima bom. Dus toch maar zonnecellen gebruiken dan? sorry offtopic, i know, maar het is het cafe gedeelte hier...

ja zelf ruim 250 atoomproeven uitvoeren en er dan schande vfan spreken als de russen die bom op nova zembla afgooien .
hoe hyphocriet wil je het hebben .

zo ik ga er nu mee kappen , tis inderdaad net een cafe hierzo .

Back