Opgedoken uit de gaasperplas radiografische zeilboot

Tijdens een oefenduik in de Gaasperplas bij Amsterdam zondag 19 oktober
hebben wij een radiografisch bestuurbare zeilboot gevonden en aan de wal
gebracht.

Op zoek naar een mogelijke eigenaar ben ik op jullie site gekomen.
Weten jullie of er clubs van deze bootjes actief zijn op de plassen hier in de buurt?

Groeten,
Evert Kieft [evert-kieft@wanadoo.nl]

opgedoken boot

misschien helpt het om een foto van de boot te maken en die op het forum te zetten?
groetjes piet

Dit berichtje komt via via (oner andere MM forum) naar deze website. Ik ben enkel een boodschapper. Dus voor vragen gebruik het in het eerste bericht genoemde email adres. Denk dat de gegevens bewust niet vermeld zijn ivm het vinden van de recht matige eigenaar.

groet FKZ

Op zoek naar een mogelijke eigenaar ben ik op jullie site gekomen.
QUOTE]

Dit kan ik even niet volgen, je hebt al 75 berichten geplaatst op dit forum.

Dit berichtje komt via via (oner andere MM forum) naar deze website. Ik ben enkel een boodschapper. Dus voor vragen gebruik het in het eerste bericht genoemde email adres. Denk dat de gegevens bewust niet vermeld zijn ivm het vinden van de recht matige eigenaar.

groet FKZ

Waarschijnlijk ging het dus om de oorspronkelijke poster op de oorspronkelijke site...

Ik heb dat nog nooit gezien en gelukkig hoef ik daar niet te komen.:p
Maar het kan toch zijn dat ze goed is gebouwd en helemaal water dicht is?:confused:

Nu back on topic end back to search for the owner!

(excusme for my crappie english)

Hallo,

Ik weet niet wat voor boot het is, maar als het een Micro Magic is, staat er dan een zeilnummer in?? Als dat zo is weet je zo van wie hij is.;)

Gr, Daan

Back