Opknappen Dandy

waarschijnlijk omdat de verf op tissoe zit met spanlak welke over gespoten/geschilderd is . dus enkelt mat schuren was afdoende , dan witte grond verf er op en dan aflakken . voegt wel extra gewicht toe .
mocht iemand dan nog een tekening hebbnen zou ik er voor kiezen om de romp opnieuw te maken .

ikke nie begrijp

waarschijnlijk omdat de verf op tissoe zit met spanlak welke over gespoten/geschilderd is . dus enkelt mat schuren was afdoende , dan witte grond verf er op en dan aflakken . voegt wel extra gewicht toe .
mocht iemand dan nog een tekening hebbnen zou ik er voor kiezen om de romp opnieuw te maken .

Hu?

De oranje verf lijkt wel heel hard en er zit een wit laagje onder. Tissue en Spanlak zeggen me niets.

Ik was zeker niet van plan om een nieuwe romp te gaan bouwen, daar heb ik simpel genoeg de ruimte en het geduld niet voor. (De kans is namelijk heel groot dat ie dan vliegt voordat ie klaar is, voornamelijk door de kamer) ;)

Ik ben niet zo'n topper in de oude bouw- en bespantechnieken, doe mij nog maar even schuim. Dat bouwen leer ik eerdaags wel wanneer ik een leuke club heb gevonden. (Ga komende vrijdag kijken in Soest).

Zou je me het even in het hollands kunnen uitleggen wat je bedoelde? :)

Back