Oplichting door Internetshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
noui jij bent lekker ingelzen brutus , jij zegt

Belachelijk! TS heeft een risico genomen en daarvoor een prijs moeten betalen. Hij waarschuwt mensen daarvoor.

het gaat er juist om dat je niet mag zeggen wie hem belazerd heeft .

wel ff lezen he voordat je de " meneer de uil " uit wil hangen .

niet de eerste keer dat je weer wat op te merken hebt op mijn posts he ???

ook hier trek ik mij terug om geen discussie aan te hoeven gaan , er zijn individuen die alles beter weten en ik ga hier geen tijd meer aan spanderen.

mazzllss .:rolleyes:

ps rattie : maak je niet druk om brutus hij vind het leuk om de boel op stelten te zetten en denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft , gewoon laten lullen .

nederland begint op korea te lijken als je een inbreker in elkaar beukt ben ik er vrijwel zeker van dat de inbreker lekker op vrijevoeten blijft en jij die gene die zijn eigendom en zich zelf beschermt toch in de bak beland

PS: ik trek me ook niks aan van die beste meneer. ieder zo zijn afwijking toch?

Heel vervelend dit,

Hetzelfde geld voor kopen via marktplaats, dat is ook een koopovereenkomst afsluiten met vertrouwen in de verkoper.

Zelfs als je het rekening nummer telefoonnummer etc. hebt kan er nog niks meegedaan worden, aangifte helpt altijd maar ze gaan pas serieus er iets meedoen als er zoveel mensen aangifte doen tegen hetzelfde bedrijf/ persoon. De vraag is alleen wat wordt verstaan onder veel....

Aan de ene kant is het natuurlijk mooi dat ze bezig zijn om te zorgen dat webwinkels alleen mogen bestaan, als er daadwerkelijk een winkel of een magazijn is. Nadeel is dat wel alles ietsje duurder wordt.

Maar al met al, blijft elke aankoop via internet een gok zelfs via dit forum.

ik vindt dit forum met hun regel dat je niks mag bespreken over een winkel eigenlijk fout bezig alsof ze op de hoogte zijn van de oplichters en hun willen helpen?

sorry rattie maar deze post is idd een beetje erg fout hoor !

ik vind het ook schandalig dat fraudeurs er vaak mee wegkomen , maar het forum hiervan de schuld geven is in mijn ogen ook een brug te ver .

geef eens een geldige reden waarom het niet zou mogen?
op het internet ( buiten deze site om ) zie je genoeg winkel recensies of ze nou goed zijn of niet het is puur vrijheid van meningsuiting

het ging mij meer om het stukje dat je zegt dat het lijkt of het forum " hen " probeerd te helpen de boel moedwillig op te lichten .

kan wel zien dat je het hele draadje niet gelezen hebt .

heeft verder niks met een politieke discussie te maken hoor :confused:

nee zeggen geef mij geert wilders maar heeft er ook echt mee te maken
dit is meestal een begin van een discussie die er niks mee te maken heb

en over het lezen tjah sommige mensen zien en weten alles vanachter hun computer :)

mvgr lip

kweet wel dat wilders er niks mee van doen heeft , alleen pleit hij wel voor aanpassing van de wet op de stand van zaken van vandaag de dag .
dit houd in dat de rechten van daders moet worden beperkt en de rechten van slachtoffers moet worden versterkt
dat was de enige reden dat ik dit aanhaalde en heeft verder niks met de post van de TS te maken .;)

Hoef ik niet uit te leggen, lees de forumregels er eens op na:
De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.

aangezien ik niks meer online koop en al op de hoogte ben wie je probeert te oplichten, heb ik niks met die regel te maken want ik weet al genoeg. hoef geen winkelbespreking daar mee over te lezen. alleen jammer voor de rest

kweet wel dat wilders er niks mee van doen heeft , alleen pleit hij wel voor aanpassing van de wet op de stand van zaken van vandaag de dag .
dit houd in dat de rechten van daders moet worden beperkt en de rechten van slachtoffers moet worden versterkt
dat was de enige reden dat ik dit aanhaalde en heeft verder niks met de post van de TS te maken .;)

srry dat ik zo reageerde het schoot gewoon in mijn verkeerde keel gat politieke discussies lopen altijd op niks uit vandaar mijn reactie
wat je nu onderbouwd ben ik het deels wel mee eens maar of 1 partij daar verandering in brengt wie weet
nogmaals sorry voor mijn reactie

ok back on topic srry voor de topic vervuiling

mvgr lip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back