Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
opgelicht.
Rhelie zei:Die foto`s zijn wel leuk maar is niks meer dan een kap op een off-road auto. Zo kun je ook een formule 1 kap pasmaken en de blits maken .
Mari zei:Sorry Rickky, maar was jij het niet die de verkoper van jouw auto ook een oplichter noemde toen je motortje het niet deed? (wat achteraf een onbenulligheidje bleek te zijn).
Is leuk dat je begint over wielmeenemers, wielassen, kapsteunen of whatever... de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...
Er kan met een on-road off-road gereden worden... wat fotootjes voor wie het niet geloven
![]()
Nogmaals, ze zijn er niet voor gemaakt, maar het is wel mogelijk...
TT-01 rcdriver zei:het wekt bij mij de indruk dat:
-je meer dan 1 mailtje hebt gestuurd.
ook vind ik dat de verkoper wel even had kunnen zeggen dat je beter een normale marder had kunnen kopen. met een tweedehands ben je mischien beter af.
de verkoper had ook wel wat netter mogen reageren, aangezien ik niet de inhoud ken van alle mailtjes kan ik daarover ook geen conclusie trekken.
je bent niet opgelicht maar gewoon niet goed ingelicht.
wellicht als het netjes afgehandelt kon worden dat je een andere oplossing of auto gevonden had.
Mari zei:Sorry Rickky, maar was jij het niet die de verkoper van jouw auto ook een oplichter noemde toen je motortje het niet deed? (wat achteraf een onbenulligheidje bleek te zijn).
Is leuk dat je begint over wielmeenemers, wielassen, kapsteunen of whatever... de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...
Er kan met een on-road off-road gereden worden... wat fotootjes voor wie het niet geloven
[foto's verwijderd door Jaap, alleen foto's quoten als het nodig is]
Nogmaals, ze zijn er niet voor gemaakt, maar het is wel mogelijk...
I Xyzyx I zei:na lang zoeken nog geen gevonden hoor :roll: pm anders waar ze tekoop zijn![]()
rickky zei:jha is was die jongen. ik heb er ook heel veel van geleerd.
1e probeer geen mensen zomaar te verschuldigen(je weet nooit wat er in hun hoofd afspeelt)
2e probeer geen 2dehands te kopen(of anders alleen chassis probeer geen motor)
Savage28 !!! zei:Volgensmij hebben we hier slechts te maken met een geval 'modern verwend nest'.... Het zou wel zo fatsoenlijk zijn om het woord 'opgelicht' uit de topictitel te halen, dit is immers niet het geval.... Als je even een half uurtje op dit forum rondzoekt, weet je dat je altijd wordt afgeraden om een 2ehands model te kopen als je er niet veel verstand van hebt... eigen schuld dus...
Grtz, Robbert
(Dit is mijn enige reactie op dit topic, ik lees dit soort onzin niet meer)
(Dit is mijn enige reactie op dit topic, ik lees dit soort onzin niet meer)
I Xyzyx I zei:Savage28 !!! zei:Volgensmij hebben we hier slechts te maken met een geval 'modern verwend nest'....
ben geen verwend nest, ...bladiebladiebla....marder krijg ik voor me verjaardag
:wink:I Xyzyx I zei:(zal wel weer afgezeken worden over ^^ :roll: )
Aaalie zei:I Xyzyx I zei:Savage28 !!! zei:Volgensmij hebben we hier slechts te maken met een geval 'modern verwend nest'....
ben geen verwend nest, ...bladiebladiebla....marder krijg ik voor me verjaardag
Ik heb zelf op het moment naast mn universitaire studie twee bijbaantjes, en vorig jaar zomer had ik er drie, waarom het bezorgen van het eindhovens dagblad, dus dat is het probleem niet.....
I Xyzyx I zei:en ik krijg geen zender/servo's bij de marder voor me verjaardag :roll:
Aaalie zei:I Xyzyx I zei:en ik krijg geen zender/servo's bij de marder voor me verjaardag :roll:
8O Oohhh!! , ik zou me opgelicht voelen :cry: , en jou vriend zeker wel lichtmetalen velgen en een nieuwe APK! Tis zo oneerlijk in de wereld.
:wink:
(ps. ben blij voor je vriend, er zijn niet zoveel die dat geluk hebben, dus gun het een ander i.p.v. het op jezelf te betrekken!)
TT-01 rcdriver zei:ik vind dat het een beetje de verkeerde kant op gaat