Oplopende taak.

Nu het er naar uit ziet dat we volgens jaar toch de oplopende taak vliegen is het tijd om hier wat beter naar te kijken. Tijdens deze taak is me meestal niet duidelijk op welke tijdstippen er gestart moet worden om toch de (op dat moment haalbare) maximale score te halen. Toch is het belangrijk om dit te weten (heb je bijvoorbeeld nog tijd om te kijken waar de goede lucht zit voordat je start, of heb je nog tijd om een herstart te maken?).
Peter en Alex heb ik al eens betrapt met lijstjes, dus zelf heb ik ook maar eens iets op papier gezet.
Mijn uitgangspunten zijn dat de werktijd 10 minuten is en dat je 5 seconden nodig hebt om door te starten (een ieder die meent minder of meer tijd nodig te hebben voor een doorstart mag zelf de tabellen aanpassen).
Het eerste getal geeft het aantal seconden aan die je moet vliegen, het tweede getal de verlopen werktijd waarop je gestart zou moeten zijn om de maximale score te halen (met 5 seconden marge aan het eind om discussies te voorkomen). Omdat niet altijd de 120 seconden haalbaar lijkt heb ik ook tabellen gemaakt voor 105, 90 en 75 seconden maximale tijd.

Bas

120 max
30 40
45 1:15
60 2:05
75 3:10
90 4:30
105 6:05
120 7:55

105 max
30 2:45
45 3:20
60 4:10
75 5:15
90 6:35
105 8:10

90 max
30 4:35
45 5:10
60 6:00
75 7:05
90 8:25

75 max
30 6:10
45 6:45
60 7:35
75 8:40

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten zou er gepoold worden wie voor en wie tegen de oplopende taak zou zijn en aan de hand van die uitslag zou bepaald worden of hij wel of niet gevlogen word.
Ik heb deze pool nog niet gezien dus is dit misschien een beetje voorbarig.

Naar mijn weten zou er gepoold worden wie voor en wie tegen de oplopende taak zou zijn en aan de hand van die uitslag zou bepaald worden of hij wel of niet gevlogen word.
Ik heb deze pool nog niet gezien dus is dit misschien een beetje voorbarig.

Alex,

helemaal mee eens voor nationale wedstrijden (Theo hoe is de tussenstand?), maar omdat deze taak niet op korte termijn uit het officiele reglement gehaald kan worden heb je een grote kans de taak op een internationale wedstrijd tegen te komen.

Bas

Klopt. Ik zou gaan inventariseren bij de vliegers of men deze taak wil behouden in de nationale competitie voor 2010 of niet.
Ik wachtte even op het verslag van de vergadering alvorens dit te doen. Dan kon ik daar oon naar verwijzen.

Ik zal iedereen die in 2009 heeft deelgenomen aan het NK één dezer dagen mailen.

Klopt. Ik zou gaan inventariseren bij de vliegers of men deze taak wil behouden in de nationale competitie voor 2010 of niet.
Ik wachtte even op het verslag van de vergadering alvorens dit te doen. Dan kon ik daar oon naar verwijzen.

Ik zal iedereen die in 2009 heeft deelgenomen aan het NK één dezer dagen mailen.

Theo,

Wat is de uitkomst van de inventarisatie?

Bas

De stemmen zijn geteld. Er is door 14 mensen gereageerd.
De uitslag van de stemming is als volgt:
A. Ik ben voor het vliegen van taak D-Increasing time in het NK 7 stemmen
B. Ik ben tegen het vliegen van taak D-Increasing time in het NK 6 stemmen
Onthouding 1

De taak D-Increasing time vliegen we dus ook in 2010.

dit heb ik via de mail ontvangen ;)

Iedereen heeft op 30-11 om 17:47 mail van mij gehad. Ik heb het nog even gecontroleerd en voor Bas heb ik het KLM account gebruikt.

Moet je dus hebben, evenals het mailtje over het graveren van de beker :confused:

Theo,

ik heb geen mailtje gezien van 30-11. Zou je deze nog een keer naar me willen sturen?

B.v.d.
Bas

Laatst bewerkt:
Back