Opnieuw een begin maken, advies nodig

Hallo luitjes,

Na lang weggeweest te zijn van mijn hobby, en van hier ben ik weer terug.

Ik wil graag weer beginnen en heb hierbij de nodige vragen, ik heb hier nog een xray m18pro staan ( 1/18 ). En wou hier graag weer mee uit de voeten gaan, servo, regelaar en motor zijn nog helemaal goed. En heb ook nog een zender aanwezig, nu zijn mijn vragen.

Zijn hier nog de nodige onderdelen enz. Voor te krijgen ( denk aan bandjes enz. )?

Worden hier ook nog de nodige winter competities voor gehouden?

Of is het advies, dat het beter is om naar een andere klasse te gaan? En kunnen jullie mij daar de nodige adviesen bij geven?

Graag hoor ik van jullie,

Mvg. Stefan Koning

Laatst bewerkt door een moderator:
De enige club die daar nog wat mee doet is dr Sluis in Gouda. De meeste clubs zijn over naar de Mini-Z of de mensen zoeken de indoor banen op voor de Tamiya M-chassis, 1:12 pancar en de 1:10 tourwagens.

De auto's staan nog gewoon in het assortiment dus de onderdelen worden nog steeds voorzien. Voor banden moet je denk ik even zoeken maar ze lijken mij vindbaar.

Gewoon een beetje vrij rijden bij een indoor kan altijd.

Okee dus het is verstandiger om eventueel een goeie 1:10 te gaan aanschaffen, om hiermee ook in het buiten seizoen aan de gang te gaan?

In Gouda wordt uitsluitend met de standaard m18 gereden, niet met de pro versie. Verder wordt er indoor inderdaad ook met Tamiya M-chassis gereden.

Back