Alle zeilen gestreken?
Héhé...
Om iedereen even DE WIND UIT DE ZEILEN TE NEMEN, voordat jullie OP ÉÉN OOR LIGGEN toch maar een reactie gepost.
Harold: hartstikke leuk dat een 'elektrovlieg deskundoloog' zich op af laat zakken tot ons lage waterniveau! Alleen: via je link kom ik uiteindelijk wel op jouw fotoalbum uit, maar als ik op de titel klik naast het plaatje van de zeilboten, krijg ik een dode link. (En ik ben toch zo nieuwsgierig! Hellúúúp!)
Rob en Robert: Fijn dat jullie er waren; we hebben lekker gekletst, en ik hoop dat jullie het, net als een aantal van ons, voor herhaling vatbaar vonden. En dan weer eens op een andere locatie misschien...
Voor alle anderen, die om redenen van werk of anderszins niet konden:
We hebben ontstellend veel lol gehad! Er waren 6 mensen van Vaargroep Harderwijk (Henk van Aken met zoon, Kees en echtgenote en hun 2 (overigens leuke) kinderen en ze hadden véél boten bij zich.
Rob en Robert waren er, en bijna alle zeilers van VGF. In totaal hadden we een stuk of 15 zeilboten, variërend van een ukkie van 20 cm tot een grote joekel van wel 1,5 meter (van dezelfde eigenaar trouwens) en vanaf 's morgens 10.20 uur tot 's middags 16.00 zijn er steeds mensen aan het zeilen geweest. Frequentie-management ging prima: Rob en ik zaten op één kanaal, maar Rob kon z'n kristallen wisselen, dus konden de Saphir en de Seawind elkaar lekker DE LOEF AFSTEKEN. 's Middags ging het écht lekker waaien en hebben we menige boot plat zien gaan tijdens een windvlaag. Marion de Hond zou gezegd hebben: "Pittige vlagen!"
Foto's zijn er genoeg gemaakt; Door Harold (zie posting hierboven), door Rob, Ton en ondergetekende. (Alleen zijn die van mij niet digitaal, dus moeten we nog even wachten op ontwikkelaar, fixeer en stopper, en vervolgens het resultaat door de scanner jassen en naar Robert sturen.
Dus: Even geduld a.u.b.
Ik heb een schitterende dag gehad, ik hoop de andere zeilers ook!
Groet,
Roel