oproep zeilers in en rond eindhoven

ik zeil bij eindhoven( waalre en ben op zoek naar zeilers die een keer samen willen zeilen op de visvijver bij ekkersrijt? en gezellig informatie uitwisselen

graag een reactie terug van geinteresseerde

tot nu toe hebben we een optimist, een jolle, een seawind en een oude marblehead...

ik hoor jullie graag

groet Huub

Hoi Huub, we hebben al contact maar ik zal ook ff reageren via het forum . . . ..

Ik woon in Veldhoven en vaar meestal in de nieuwe Eindhovense wijk waterrijk en op de visplas ekkersrijt.

Ik vind het een goed plan om iets te gaan afspreken. Ik zeil met micro magic's, een optimist en Footy's.

Wil ook eigenlijk nog een 1m klasse schip gaan maken . . . . maar dan kan ik misschien eerst beter eens afwachten wat er allemaal op deze oproep afkomt.

Modelzeilers eindhoven en omgeving . .. . zou leuk zijn als jullie reageren op Huub zijn oproep . . . nivo maakt niet uit, gaat om het plezier .

Groet
JP

Ik vaar Saphyr.

En ik ben stiekem een beetje jaloers op jullie zeilboten. Ik wil erbij zijn. Ik heb al even met Pendelaar gemailt, die zal er ongetwijfelt ook wel voor te porren zijn.

--edit--
Waarom niet morgen eigenlijk?
Morgen word het rond Eindhoven 24 graden, half bewolkt, droog en windkracht 3 à 4. Ideaal toch?

--edit2--
Die visplas ziet er overigens goed uit, maar zijn er nooit problemen geweest met bv vissers of de eigenaar?
Het perceel, kadastraal bekend gemeente Son en Breugel....bla bla...waarin het bestemd is tot “Visvijver en oeverrecreatie”.
In hoeverre is modelzeilen oeverrecreatie? Ik bedoel, wij blijven wel op de oever, maar de boten bij voorkeur niet natuurlijk. Aan de andere kant, wij zijn het die recreeren en niet de boten :-) dus we zijn wel zo'n beetje aan het oeverrecreeren.

Laatst bewerkt:
Daar ben ik dan.

Voor een zeildagje ben ik altijd te porren.
We moeten via dit medium maar eens allemaal weer wat afspreken.
Wellicht dat John33 ook nog eens wakker te maken is.

GJ en ik hebben al verschillende malen op verschillende plassen, inclusief een paar keer rond Tilburg, gezeild.

Laat maar ens wat horen omtrent data en plaatsen.

Ik sluit me dan aan.

GJ: zeilclubje in Eersel is ook nog een optie, hebben regelmatig vaardagen

Nou morgen dan? Iemand een voorstel voor een tijd? Ik zou zeggen dat 14:00 te laat is en 7:00 zeker te vroeg. Ik dacht zelf een beetje in de buurt van 11:00 of zo.

--edit--
@hier onder: ik zal er zijn

Laatst bewerkt:
Maandag zeilen op visvijver ekkerrijt bij eindhoven

GJ, en allemaal, laten we inderdaad 11.00 uur afspreken bij de visvijver Ekkersrijt, diegen die dit leest en zin heeft is meer dan welkom. gewoon alles uitlaten wat we hebben en kijken of het navolging krijgt. Maandag 2de pinksterdag dus

groet Huub
wel fijn als je even een antwoordje stuurt dat je wilt komen

Laatst bewerkt:
zeilen op ekkersijt maandag om 11.00 uur

GJ en ikzelf komen in ieder geval, ik hoop jij ook?

groet Huub

Daar ben ik dan.

Voor een zeildagje ben ik altijd te porren.
We moeten via dit medium maar eens allemaal weer wat afspreken.
Wellicht dat John33 ook nog eens wakker te maken is.

GJ en ik hebben al verschillende malen op verschillende plassen, inclusief een paar keer rond Tilburg, gezeild.

Laat maar ens wat horen omtrent data en plaatsen.

Ik sluit me dan aan.

GJ: zeilclubje in Eersel is ook nog een optie, hebben regelmatig vaardagen

zeilen morgen op ekkersrijt visvijver om 11.00 uur

ik hoop dat je ook komt, waarschijnlijk zijnwe met zijn vieren!

Hoi Huub, we hebben al contact maar ik zal ook ff reageren via het forum . . . ..

Ik woon in Veldhoven en vaar meestal in de nieuwe Eindhovense wijk waterrijk en op de visplas ekkersrijt.

Ik vind het een goed plan om iets te gaan afspreken. Ik zeil met micro magic's, een optimist en Footy's.

Wil ook eigenlijk nog een 1m klasse schip gaan maken . . . . maar dan kan ik misschien eerst beter eens afwachten wat er allemaal op deze oproep afkomt.

Modelzeilers eindhoven en omgeving . .. . zou leuk zijn als jullie reageren op Huub zijn oproep . . . nivo maakt niet uit, gaat om het plezier .

Groet
JP

Daar baal ik dan weer van he . . . . ik heb morgen andere verplichtingen . . . dus ik hoop dan wel heel erg op een vervolg . . . . want ik wil er wel graag bij zijn.

Ik heb er trouwens ook geen bezwaar tegen om eens met meerdere bij de vaargroep Eersel te gaan varen. Ik ben daar al een paar keer wezen kijken en het is echt een hele mooie plas. Alleen toen waren er alleen motorboten, dus meer zeilers zou het aantrekkelijker maken voor mij.

O ja en degene met de Saphir . . . . . gaf aan jaloers te zijn op de andere boten . . . . maar ff voor de duidelijkheid de Saphir is absoluut niks minderwaardig . . . . hij vaart perfect . . . ik zou er ook best een willen hebben. Maar terug naar de topic.

Groet JP

GJ, en allemaal, laten we inderdaad 11.00 uur afspreken bij de visvijver Ekkersrijt, diegen die dit leest en zin heeft is meer dan welkom. gewoon alles uitlaten wat we hebben en kijken of het navolging krijgt. Maandag 2de pinksterdag dus

groet Huub
wel fijn als je even een antwoordje stuurt dat je wilt komen

Jammer .

Maar goed, ik ga toch. Met mn Saphyr en mn testbootje voor de microtransat. Die moet eindelijk eens voor het eerst het water in.
Hopelijk komt Pendelaar ook nog.

Ik ben te herkennen aan een zwarte Chrysler Voyager of een zilverkleurige Pontiac Grand Prix LE (=een lelijke US coupe).

ik kom ook, henk, de man van de seawind is zelf aan het zeielen dus komt niet

Pendelaar we zien je wel komen

tot straks

groet Huub

Jammer .

Maar goed, ik ga toch. Met mn Saphyr en mn testbootje voor de microtransat. Die moet eindelijk eens voor het eerst het water in.
Hopelijk komt Pendelaar ook nog.

Ik ben te herkennen aan een zwarte Chrysler Voyager of een zilverkleurige Pontiac Grand Prix LE (=een lelijke US coupe).

En ..... ?

Hee allemaal,

Ik kon er vandaag niet bij zijn :(, maar ben wel benieuwd hoe jullie ontmoeting is geweest!? Het was in ieder geval heerlijk weer, zon en wind.

Eén van jullie nog foto's of film gemaakt ? , misschien wel leuk om hier te plaatsen.

Hebben jullie nog nieuwe afspraken gemaakt?

Goet
JP

Het was GEWEEEEELDIG. >:-)
Mooie plas, mooi weer, beetje veel wind.
Jammer dat je er niet bij kon zijn.

Huub heeft even snel wat foto's gemaakt tussen het zeilen door.

DSC_0415_CS.JPG

Laatst bewerkt:
Hallo heren,

varen jullie regelmatig op de visplas Ekkersrijt ?? Ik kom uit Berkel-Enschot en daar ist helemaal dramatisch om iets geschikts te vinden. Althans ik heb nog niets gevonden maar nu woon ik er nog niet zolang dus dat excuus kan ik altijd gebruiken ;-))
Dan wil ik eens een keer komen kijken/varen. Ik heb zelf de Victoria van Thunder Tiger.

Gr/Coen

zeilen in eindhoven

ik heb wel zin om komende week nog een avond te gaan zeilen, dus bv 13-16 juli, hebben er meer zin?

Hallo heren,

varen jullie regelmatig op de visplas Ekkersrijt ?? Ik kom uit Berkel-Enschot en daar ist helemaal dramatisch om iets geschikts te vinden. Althans ik heb nog niets gevonden maar nu woon ik er nog niet zolang dus dat excuus kan ik altijd gebruiken ;-))
Dan wil ik eens een keer komen kijken/varen. Ik heb zelf de Victoria van Thunder Tiger.

Gr/Coen

Back