oproep zeilers in en rond eindhoven

13/14 juli kan ik helaas niet maar voor donderdag ziet het er goed uit. Hoe laat ??

Ik kom dan helaas wel zonder boot want die staat even op de helling, ben bezig met een nieuwe schootvoering en nog enkele andere aanpassingen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben naar jullie schepen.

Gr/Coen

zeilen in eindhoven

ik denk dat ik kan, moet de andere nog even via email bereiken, en zal dit vanavond doen.

graag ff mail naar huubvanfadxs4all.nl

13/14 juli kan ik helaas niet maar voor donderdag ziet het er goed uit. Hoe laat ??

Ik kom dan helaas wel zonder boot want die staat even op de helling, ben bezig met een nieuwe schootvoering en nog enkele andere aanpassingen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben naar jullie schepen.

Gr/Coen

Helaas is mijn zeilboot niet op tijd af om ook te kunnen zeilen, maar wil wel graag komen kijken. Ik hoor wel wat de datum wordt en tijdstip.
Is het aan de kant waar de parkeerplaatsen zijn (kant van de snelweg)?

ja tot nu toe zou ik wel kunnen, maar als enige een boot bij me hebben vind ik ook zo wat, ik wil juist samen zeilen! wie komt er met boot? donderdag avond 19.00 uur? aan de kant van de parkeerplaatsen, bij het open grasveld( links naast grote parkeerplaats

Helaas is mijn zeilboot niet op tijd af om ook te kunnen zeilen, maar wil wel graag komen kijken. Ik hoor wel wat de datum wordt en tijdstip.
Is het aan de kant waar de parkeerplaatsen zijn (kant van de snelweg)?

Laatst bewerkt:
Ook ik heb interesse om langs te komen. Breng dan een klein bootje (55cm) mee (past beter in de auto zonder de achterbank plat te leggen).
Moet nog effe kortsluiten met het thuisfront.

Wanneer weten we zeker "dat het doorgaat" ?

it geat on

op z'n brabants we goan ut doen
ik stel voor om 19.00 uur te verzamelen bij ekkerrijt vijver Als je bij de ingang de weg op rijdt naar links( rechts zie je de grote parkeerplaats,, dan kom je meteen aan je rechterhand een open veld tegen met een paar parkeer plaatsen, daar zullen we zijn, ik ben te herkennen aan een donker blauwe espace( oud type)

allen uit eindhoven die zin hebben zijn van harte welkom
o ja graag je email adressen meenemen om uit te wisselen

tot donderdag

o ja als je boot niet zeilt, neem hem toch mee, het blijft leuk dat bootjes kijken

Huub

Ook ik heb interesse om langs te komen. Breng dan een klein bootje (55cm) mee (past beter in de auto zonder de achterbank plat te leggen).

als je ook een grote boot hebt, neem die dan ook mee
ik mag ook een 20 minuten bouwen
groet Huub

Ik ga proberen erbij te zijn met mijn seawind vaar een paar x per week op die plas dus als er eens wat meer zijn....

Ik probeer erbij te zijn, helaas zonder boot denk ik. Ik ben te herkennen aan een nieuwe zwarte Chrysler Voyager, een wat oudere gebladderde Pontiac of een oude rode Cooper-S (waar ik eigenlijk niet in zou moeten passen)

Wellicht is het onbekend maar we hadden een paar jaar geleden al een clubje opgericht en we hadden al een naam: EEMZV.
Moet GJ me even helpen: het was iets van Eerste Einhovense Model Zeil Vereniging.
We hadden zelfs al een ontwerp voor een windvaantje.
GJ en ondergetekende waren destijds de "harde" kern al blijft het telkens weer een harde dobber om personen te mobiliseren. We hebben allemaal onze verplichtingen op diverse vlakken.
Ik ga mijn uiterste best doen om in iedergeval langs te komen om kennis te maken met iedereen.
Wellicht dat John33 uit Geldrop ook nog eens aansluit al zit hij vaker in de Stoomhoek op dit forum.
Nu nog even uitdokteren welke plas jullie morgen zijn.

Pendelaar

Als het goed is zouden we ons verzamelen bij de visplas Ekkersrijt ! Als ik me vergis dan graag nog even een reactie van Huub wat de definitieve locatie is.

Cu/Coen

Ik snap t :-)

Als ik de discussie terug lees zou het de bedoeling zjn om te verzamelen aan de kant van de parkeerplaatsen, bij het open grasveld (links naast grote parkeerplaats).

Cu.

zeilen op visplas ekkerrijt

dat klopt, visplas ekkerijt is waar we gaan zeilen vanavond,inderaad links van de grote parkeerplaats, rechts van de weg die je volgt om de plas heen, vanaf 19.00 uur, ik hoop dat de wind dan wat minder is.... maar we komen zowiezo

Ik snap t :-)

Als ik de discussie terug lees zou het de bedoeling zjn om te verzamelen aan de kant van de parkeerplaatsen, bij het open grasveld (links naast grote parkeerplaats).

Cu.

Hier de gegevens over Amersfoort :

5 september Vaardag Vijver bij Sijsjespeergaarde, Amersfoort 09.00 - 17.00 uur

Voor iedereen die in augustus op vakantie gaan alvast goede vakantie !

Coen

Back