Oproepje : ervaren heli vliegers in de buurt van Groningen?

• Topicstarter Topicstarter Belloq
  • Startdatum Startdatum
B

Belloq

Guest
ik zoek eigenlijk iemand die mijn belt cp eens in kan vliegen, en wat afstellen eventueel, en wat uitleg kan geven van het helikopter vliegen;)

ik heb namelijk wat gekke dingetjes (stroperige sturring etc)

ik hoor het graag!

he, kom eens langs op onze club : www.avio-eelde.nl :) Dan kunnen we er even naar kijken. Ik ben er morgen om 2 uur. We kunnen ook anders afspreken (ik woon in groningen) maar de club is wel het handigste....

Gaan je kogel links wel soepel? en de kop als je zonder servo's stuurt? koppel de servo's eens los en alles moet dan soepel lopen. Doet dat het niet dan stap voor stap loskoppelen en kijken wat zwaar loopt.

hoi

Hey hoi,

ik heb het idee dat als ik de servo's loshaal hij wel soepel loopt (maar ja....wie ben ik..heb geen vergelijkingsmateriaal he)

als je me zou willen helpen met het apparaat een keer : helemaal super

morgen om 2 uur ben je daar? dan neem ik hem wel even mee, echt te gek(waait het niet te hard om te vliegen dan trouwens??, maar ja instellen kan altijd natuurlijk toch? :D

avia-eelde is toch in stitswerd he? daar aan de rechterkant als je van onderdendam - middelstum rijdt?

Groeten , tot morgen!!! :p

ps en als het regent ben je er ook gewoon??

Laatst bewerkt door een moderator:
eeh ja daar :) plaatje op de site helpt ook ;)

Als het zonder servo soepel loopt moet het goed zijn......

Als het morgen waait kunnen we zoiezo alles goed afstellen. Zou 3bf worden dus valt wel mee, net met 5bf gevlogen en da's toch echt minder fijn :)

dan vind ik het wel....heel erg bedankt alvast !!!

oh heet je trouwens tadango? of .....

Hallo Belloq,

Alles al gelukt met het afstellen van je Belt CP.
Ik heb er ook een en vlieg er al een maand vrolijk mee rond en heb sinds kerst een CP2. Beide ken ik van binnen en buiten.
Ik woon in Eelde.

Mogelijk heb je nog interesse in de accus die ik in de aanbieding heb.
2 Kongpower 2200 mah pakketten. Ze zijn nog weinig gebruikt in de Belt CP en geven 12 min vliegtijd en ze moeten goed tegen mishadeling moeten kunnen.
Laat maar even weten.

Groeten

belt cp

Hoi,

ja het is me gelukt, althans...swash was recht -> ik vlieg -> crash
feathering shaft krom... vervangen en voila...hij stuurt ineens ook snel naar links... denk dat ie dus al wat krom was.

hij heeft alleen nog dat hij zomaar 3 rondjes om zn as vliegt (en dat doe ik dus niet) op de meest irritante momenten, ik dacht eerst misschien storing, maar heb andere kristallen erin gezet (van mn lama) en het probleem blijft. ik vermoed dat de gyro vervelend doet eigenlijk.

heb je zelf de accu's niet nodig dan??? wat vraag je ervoor?

groeten,

Back