Opslot!

• Topicstarter Topicstarter lars92
  • Startdatum Startdatum
L

lars92

Guest
goeie dag ,

ik ben nieuw op deze site en ik ken deze hobby nu ongeveer een halfjaar :lol:
en ik ben nu bezig met de 'vt vlissingen ' in model schaal 1:50 lengte 270cm breedte44cm diepgang20cm
de romp is nu bijna helemaal klaar kijk ook een op modelbouw & binnenvaart daar staan ook heel wat foto's op van mijn model
en een klein verslag , ik denk dat ik heel veel vragen ga stellen tijdens het motorische gedeelt.
voor mij is dat belangerijk :) maar de afbouw is veel belangerijk voor zijn uiterlijk daarom vraag ik jullie om mij zo mogelijk foto's en informatie te schenken :thumbsup: :D ik dank u daar allen alvasst heel erg mee 8) ik zal af en toen is een paar foto's posten om jullie up-to-date te houden .

de groeten van lars :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik dank u van harte meneer armando :)
als het me dalijk een maal lukt dan komen eer aardig wat foto's bij:)

groeten lars .

hoi Lars,

allereerst welkom in het modelbouwerswereldje.

Wouw 8O das nie misselijk zo'n Vlissingen.
Heb je naar meneer Groenewold van de VT gebeld voor tekeningen? Want als hij ziet dat je zo bezig ben wil hij misschien wel een tekening geven.
Want ik hoorde dat je zonder tekeningen aan het bouwen was. Maar zoals het er nu uitziet...petje af.
en alvast voor de nieuwsgierige mensen zo komt ze er straks uit te zien
Vlissingen
Groete maurice

hallo smitman

bedankt voor het compliment :)
ik zal dat is gaan proberen om te bellen , heeft ut dan toevallig zijn nummer ?
bedankt voor de tip :thumbsup:

groet lars.

oke, dan gaa ik dat is proberen ik laat jullie zo snel mogelijk weten of het gelukt is :wink:

beste medebouwers

ik wilde donderdag naar de vt bellen maar toen was het weer is hemelvaart dus ze waren gesloten en vrijdag ben ik het vergeten :oops:
maandag donsdag ben ik op excursie en woensdag ben ik pas om 5 uur klaar dus dat gaat niet echt lukken en donderdag zit ik in disney :nosmile:
dus dat wordt vrijdag een drukke dag moet ook nog even naar de sloop voor de pompjes om hem te laden en te lossen.
zaterdag ga ik alle ander electra bestellen denk dat me rekening niet echt vrolijker er van wordt :roll: maar daaris het een hobby voor :)
zo ligt ze er nu bij :)

ik hoop jullie vrijdag beter nieuws te brengen :)

groet lars

[hr:372c19a305] vervoer over water, is de juiste weg
Foto verwijderd wegens verregaande overschrijding van de toegestane afmetingen.
@Lars: Leesvoer voor je: forumregels!
Roel
Mod

het is me gelukt de eerste foto zelf te plaatsen :lol:
hier onder een lijst van de vt vlissingen zijn functie en afmetingen

vtvlissingengeggrzv5.jpg

die boegschroef en de hekschroef in mijn model zijn dummies ik heb op internet goeie kant en klare gevonde en die gah ik in bouwe :)

[hr:f9e53c1c7d] vervoer over water is de juiste weg

hee die maurice en andere.

ja uhm zal ik zeggen de vlissinge bestaat niet meer in schaal 1:50 het was toch een iets te groot project voor mij ik heb in die maanden onder tussen een bouwpakket gekocht van een KLPD P58 enne ben ook begonnen aan een koppelverband van 380cm schaal 1:50 voor de oplettende kijkers hebben ze foto's gezien op me site maar die foto's moet ik ook weer een keer updaten. en voor de rest vaar ik een beetje met armando en marky33 maar der komt waarschijnlijk nog een statische modelvan de vt vlissingen 1:100 aan

lars:)

HI Stoppel

Een koppelverband bestaat uit 2 scheepsdelen. Een motorschip en een duwbak

Ik hoop als dat hij dat zelf ook wel weet he huub :rolleyes:
Maar dan toch he
Zit hij alsnog aan tweemaal 2 meter :confused:
En zal hem dat ook te groot zijn denk ik.
mvg
Frederik:D :D

ps maar 3.80 is volgens mij ook een typefout hoor

Volgens mij is ook dit weer een voorbeeld van jeugdig over enthousiastme.
Eigenlijk van te voren al gedoemd te mislukken, maar we zijn allemaal jong geweest toch?
Alleen wel vreemd dat je voor een tweede maal een dergelijk groot project wilt gaan doen :confused:
Begin eens met iets kleiners, dan is de kans veel groter dat het ook af komt.

En dan zwijg ik nog maar over de transport problemen die dit soort grote projecten met zich meebrengen.....

goeiedag heren,

dit is dan mijn 2de kans kijken of het bericht nu wel blijft staan.
de vt vlissingen was 270 cm lang en 44 cm breedt schaal1:50.
mijn koppelverband in aanbouw is intotaal 380cm en heeft een breedt van 22 cm maar aan gezien het een schip en een duwbak is ,is de duwbak 160cm en mijn schip 220cm.
en transport problemen heb ik niet hoor . de vlissingen paste met gemak in mijn vaders auto. en zo zwaar is mijn koppelverband niet .
ik heb in die tussen tijd begin 2007 en 4 maanden geleden , heb ik een KLPD p58 bouwpakket gekocht en afgebouwd ik heb ook nog een vriend holpen met een duwboot en een coaster 1:100 en ik heb zelf ook nog een 1:100 binnenvaartschip gemaakt als waterlijn model . ik vond dit alles wel goed gelukt en ben ik begonnen met de duwbak te bouwe en die is redelijk naar mijn zin en ondertussen heb ik het schip ook gebouwt en vaart het koppelverband ook al . ik hoop jullie nu genoeg geinformeerd te hebben .

lars.

Back