L
lars92
Guest
goeie middag heren van het goede leven.
hier dan een paar foto's van mijn koppelverband in model het model is schaal 1:50
lengte 380cm bak 160cm schip 220cm
breedte 21 cm
diepgang schip is 10 cm en van de bak is 7 cm
ik heb het schip expres wat hoger gemaakt omdat die vanwege de accu's en motoren wat meer moest dragen en ik dan zelf ook wat meer ruimte had met mijn stuurwerk en anderedingen ik heb voor dit schip geen spantenplan gebruikt en alles uit mijn hoofd gedaan het is tenslotte maar een fantasie model en niet een naagemaakt KVB ( koppelverband)
ik zal de bouw zal veel mogelijk in foto's laten zien al soms dat er wat bij inschiet als je zo lekker aan het bouwen bent.
hier de woning en de stuurhut de kolom zit hier nog niet vast er komt nog een 2de kolom in .
dit is de voorwoning op de bak
de stuurhut nog niet geverd .
de bak in het zwembad als eerste drijftest
.
en de p58 kom even kijken of alles wel volgens de arbo gaat
schip+ bak
envan achter naar voor. met een raamkozijn die mist in de stuurhut. :$

hier dan een paar foto's van mijn koppelverband in model het model is schaal 1:50
lengte 380cm bak 160cm schip 220cm
breedte 21 cm
diepgang schip is 10 cm en van de bak is 7 cm
ik heb het schip expres wat hoger gemaakt omdat die vanwege de accu's en motoren wat meer moest dragen en ik dan zelf ook wat meer ruimte had met mijn stuurwerk en anderedingen ik heb voor dit schip geen spantenplan gebruikt en alles uit mijn hoofd gedaan het is tenslotte maar een fantasie model en niet een naagemaakt KVB ( koppelverband)
ik zal de bouw zal veel mogelijk in foto's laten zien al soms dat er wat bij inschiet als je zo lekker aan het bouwen bent.
hier de woning en de stuurhut de kolom zit hier nog niet vast er komt nog een 2de kolom in .

dit is de voorwoning op de bak

de stuurhut nog niet geverd .

de bak in het zwembad als eerste drijftest

en de p58 kom even kijken of alles wel volgens de arbo gaat

schip+ bak

envan achter naar voor. met een raamkozijn die mist in de stuurhut. :$

Laatst bewerkt door een moderator: