Opsoming van een beginner ...

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Pasav, 24 jun 2005.

  1. Pasav

    Pasav Guest

    Best forum leden ...

    Als beginner is het me geloof ik niet echt gegund door de vlieg goden om te beginnen met een Heli

    - de zoektocht naar een heli ..
    - zat te denken aan een Picollo V2 is duurder, geschikt voor beginners
    - toch een dragon fly gekozen (ja ik weet het prijs was doorslaggevens)

    Zit nu met een paar delima's
    - goedkoop beginnen zit er niet in, de dragonfly die is besteld zie ik niet meer komen (zie mijn andere post)
    - er is nog wel een Dragonfly te koop bij Home-flyer , maar die prijs is niet echt meer een beginners prijs, sterker nog voor die prijs heb ik een Picollo V2
    - men spreekt elkaar een beetje erg tegen welke heli goed is om te beginnen ...

    Wat zal ik nu doen :
    - Wachten tot mijn dragonfly binnen komt
    - de GWS micro heli kopen van home flyer
    - een Picollo V2 kopen (is goedkoper dan de GWS)
    - toch een humming bird nemen , al raad de verkoper die af (waar dan te bestellen)

    Al met al ben ik geloof ik weer een beetje bij het begin ... :-(

    Advies is zeeeeeeerrrrrrr welkom ..
     
  2. Aangezien je al betaald hebt zou ik eerst maar eens proberen om die betaalde dragonfly of je geld terug te krijgen. :evil:

    Als je je geld terug krijgt of helemaal niets meer hoord (wat ik niet voor je hoop) dan zit er weinig anders op dan een andere te zoeken.

    Ik ben zelf net begonnen met een micro heli. ik heb na heel veel info lezen hier op het forum gekozen voor de E-Sky honey Bee 3D CP2. Ik heb er pas 3 accus mee gevlogen omdat ik heel erg weinig tijd heb. (Stage, Redbull Airrace, open dagen luchtmacht Gilze-Rijen, Paris Airschow le bourgete)

    filmpje van mijn heli staat hier


    http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23052
     
  3. Sander L.

    Sander L. Guest

    In de andere post geef je aan dat je de heli onder rembours laat komen, annuleren is dus een optie. Ikzelf zit bij dezelfde zaak te wachten op delen die wel betaald zijn.

    Er zijn echter nog meer leveranciers hier in NL die dezelfde heli compleet verkopen voor € 120,- compleet.

    Ik ben gisteren met mijn heli bezig geweest, en werd aangesproken door iemand met een Piccolo. Hij vroeg zich af of mijn heli wel vloog... Ik heb hem laten zien dat het perfect gaat, zelfs achteruit vliegen, alleen van mijn landing op de staart ( van 5 meter hoogte ! ) was hij niet onder de indruk.

    We hebben nog fijn verder gekeuveld over Pattex, het bestellen van onderdelen etc. ( hij had al meer als € 130,- schade ! ).

    Als leek kan ik je geen advies geven, echter gezien mijn internet ervaringen wordt mijn volgende heli persoonlijk aangeschaft in een winkel, waarvan ik weet dat de delen daar ook voorradig zijn...
     
  4. Pasav

    Pasav Guest

    Ik ben maar langs Quartel gereden en heb daar een Picollo V2 gekocht !!!!

    Ik kan n eindelijk beginnen.

    De orders bij RC-store heb ik geannullerd ...
     

Deel Deze Pagina