optical fiber 2mm

• Topicstarter Topicstarter R.Bogers
  • Startdatum Startdatum
R

R.Bogers

Guest
Ik hoop dat ik in het juiste forum zit maar ik ben op zoek naar glasfiber of optical fiber van 2mm rond voor modelbouw.

Alvast bedankt

Die bedoel ik weer niet. Ik zoek doorzichtige kunststof rond 2mm buitendiameter en bij Conrad hebben ze alleen tot 1 mm. Ik zag op het internet een winkel en die had weliswaar de juiste soort maar zo'n streng van 1 meter lengte en 2 mm dikte kost dan wel 0,44 cent maar met verzendkosten er bij 8,19 Euro en dat vond ik een beetje gortig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze al een mailtje gestuurd of dat anders kan. Er is geen winkel, alleen een webshop. Ze vragen overigens 7,75 Euro verzendkosten.

Rob

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een modelbouwzaak/ webshop optical fiber bestellen voor de Leopard 2a6. (1/16)
Krijg je 2 diktematen ( 1 en 1,5 mm of zo) Er zijn zat shops in de 1/16 tamiya werel die te vinden zijn. Opgerold past dat prima in een envelopje. Zullen ze beste willen doen. Informeer anders nog even in het tankdraadje of bij battletanksnederland.nl.
Misschien heeft iemand nog een restje. Weet niet hoeveel je nodig hebt.
Bestelnummer is 9400122. Kostte tijd geleden bijna 8 euro.

Ik zou bijna zeggen, lees de vraag nog eens. Die fiber draad van 1,5 mm kan ik bij vele zaken kopen, het gaat om 2mm dikte en die is nagenoeg nergens te koop.

Rob

Back