Optimale motor voor HET 6904?

Ik heb de HET F-20 aangeschaft en wil daar de HET 6904 70mm EDF unit in leggen.

Nu zoek ik me suf naar de optimale motor voor op 4s. Uiteraard heb ik naar de HET 2w-20 en 2w-18 gekeken. Daarnaast naar deTurnigy 2836 (de 3200 en 3700kv), enkele van KEDA (gaven de beste performance, maar slechtste ervaringen), ARC en vele anderen. Begin er dubbel van te zien onderhand.;)

Tot nu toe neig ik naar de 2w-18 of de Turnigy. Iemand anders ervaringen?? Thanks.

Dennis

Ik heb de 6904 met een 2w-20 op 4s.
Waarom zou deze niet goed zijn?

De 2w-20 draait het beste op 4s, zo ongeveer 750 watt.

Als je iets krachtigers wil, kan jr kijken naar een 1w-30 deze zou iets meer dan 1000 watt opleveren (op 4s).

Als je nog meer wilt als dat zal je met meer cellen gaan werken.
Dit is ook beter voor je accu en de rest van je aandrijving, want dan is de stroom minder.

Mathijs

Laatst bewerkt door een moderator:
2W20 heb je meer als zat. ik heb deze kist ook gehad met een 5 winder vliegt als een eitje en kan langzaam. Ben hem helaas door storing verloren. Hierna uiteraard 2.4 ghz gaan vliegen.

gj

1 w 30

1 w 30 kopie van een Mega motor,

Probeer het maar in een hw 6904 deze fan ga je opblazen, al twee van dit soort gevallen meegemaakt.

Als je hoger in de toeren wil is dit geen aanrader.

Dus bij deze.

Ik zou voor een 2 winder of als je wat minder vermogen wilt een 3Winder ...
Het aantal windingen heeft nauwelijks invloed op het maximale vermogen dat een motor kan verwerken. Het aantal windingen bepaalt wel (o.a.) bij welk toerentallen maximaal vermogen en maximaal koppel optreden.

Laatst bewerkt:
Back