opvoeren

• Topicstarter Topicstarter bootfan123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bootfan123

Guest
ik wil mijn e-stormracer wat opvoeren maar ik weet niet wat ik ervoor moet gebruiken van motoren, servo's en accu's hij gaat standaard 45 km-h.

Welke batterij gebruik je? Welke regelaar zit er in? Welke motor zit er in?
De gemakkelijkste manier om sneller te gaan is door een accu met een hogere spanning te gebruiken. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je regelaar en ontvanger dat aankan. De motor kan meestal wel een hogere spanning aan (niet té hoog) maar zal wel iets minder lang meegaan.

ja ik koop alles nieuw
want het meeste is flink beschadigd. de gas regelaar stond in de fik en toen is de rest ook beschadigd

ja via ebay en zo koop ik niks ik ga binnenlort kijken in elst bij hobma.

daar heb je gelijk in maar ik kan sommige dingen regelen met flinke korting.

ik heb pas een boot verkoxht van mij voor 350 euro dus dat komt wel goed.

Kijk even naar de posthistorie van bootfan123.

Korte samenvatting:
- Vraag stellen.
- Antwoord krijgen.
- Adviezen in de wind slaan.
...en weer van voren af aan.

Zo te zien is hij het nog niet verleerd.

Moet je zijn vraag en antwoorden zien in de speedboot topics lachwekkend gewoon, welk advies je m ook geeft hij heeft zijn antwoord altijd klaar en weet het altijd beter, adviezen opvolgen is niet bepaald zijn sterkste kant.

daar heb je gelijk in ik ben sinds mijn geboorte flink eigenwijs.

ach man ik ben half boer en het typen boeit me niks de rest is belangrijker.

Ik werk zelf ook bij een boer, dan kan ik toch ook goed typen.., en je kan niet eens iets oplossen zonder zelf bijdehand te zijn of iemand uit te schelden.. Dat vind ik geen kenmerk van een half boer, eerder van een sjonnie die niet eens z'n linkerhand van z'n rechterhand kan onderscheiden..

ja het klopt wel serieus ik weet soms niet wat links en rechts is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back