opvolger calmato sport 60

Na een jaartje met een calmato sports 60 (laagdekker) gevlogen te hebben wil ik nu iets anders.
De 10 cc die van de calmato komt wil ik hergebruiken op een nieuw toestel.
Iemand leuke tips (geen skywalker of four star iod,ook geen sse want daar vliegt mijn zoon al mee.
Mag best bouwwerk aan zitten en/of warbird zijn , als het maar geschikt is voor 10 cc. Momenteel ben ik bezig met een mojo 40/saito 72 dus dat valt ook al af
ig

Groeten,

Marc

Naar wat voor een soort toestel ben je op zoek ? Mischien is dat wat makkelijker om te zien in welke richting we moeten zoeken voor je :p

Wil je een warbird ? of een 3D kist of een schaalkist ga zo maar door :p

De Trojan van Black horse is een mooi toestel waar een 10cc op past.
Model is te koop bij Hobbyin.

Bij ons op de club vliegt er ook een, en het is een prachtige kist. Met flaps uit komt ie stapvoets voorbij, en als die gas geeft is het ook nog een rappe kist ook!

Second voor de Panic. Maaruh, even een vraagje. De Mojo 40 is een ultime 3D kist, maar je wilt geen 3D vliegen? Zo wel veel plezier ermee, heb zijn broertje de OMP Edge, is een beest.

Ja dat weet ik , mijn zoon heeft hem aan me kado gedaan. Dit weekend gaan we ermee vliegen. Er zit een saito 72 op.

Ik zoek dus voor de 10 cc die ik over heb een leuke kist.

iig bedankt voor de reacties.

3d is nog ver van m,n bed , maar je moet ergens beginnen. Die Mojo is overigens erg mooi , is uit een stuk en gaat zo compleet de auto in.
Heb hem transparant/goud/roze gefolied.

Zal eens wat foto,s plaatsen, je ziet ze hier niet zoveel.
Mijn zoon heeft hem geimporteerd uit USA.

Back