Opvolger gezocht

Komend halfjaar zal ik gaan verhuizen naar Immerstadt in Duitsland en deze afstand is me net iets te ver om een F5J wedstrijd te leiden derhalve zal ik ermee stoppen en zijn we opzoek naar een opvolger.
Dus bij deze wie heeft er zin om deze taak op zich te nemen.

He, dat is jammer. Net nu de f5j wedstrijden echt van de grond komen ... :(

Kan je misschien een beetje vertellen wat "eisen" en werkzaamheden precies zijn? Misschien zijn er dan mensen, collega vliegers, bereidt om de stok over te nemen?

Robert Blacq ehm ehm dinges

Je moet als organisator de datums en de velden plannen.
daarnaast zal je in aanloop van de wedstrijden de pr moeten doen.
een dag voor de wedstrijd maak je de scorings briefjes en startlijst hiervoor is een software programma die 90% regelt .
Op de wedstrijd dag verzorg je de opbouw en de inschrijving en de scorings input. Dit is grof weg wat je te wachten staat het hoeft ook niet één persoon te zijn het kunnen er ook twee doen dan heb je minder werk.

Toch even dit onderwerp weer even aanslingeren...

Zijn er al kandidaten gevonden? Namelijk het lijkt mij al handig om ruw programma te gaan maken en afspraken met de verschillende clubs?

Ik wil zelf komend jaar f5j vliegen en zou zonde zijn als dat door gebrek van organisator ter ziele gaat.

Robert Blacquièrdinges

Ik wil eventueel assisteren.
Ik ben een newbie en wil zelf ook vliegen,dus nog mensen die mee willen organiseren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een upje, we zijn nog op zoek :).

Robert B: iets verlaat antwoord, maar de data en clubs heeft Robert al gepland en vastgelegd. Dat maakt het de nieuwe organisator ook meteen wat makkelijker, dat deel is al klaar. Gaat nu vooral om de wedstrijden zelf te begeleiden en al die F5J enthousiatelingen in de hand te houden ;)

Max,
Perfect, lijkt me leuk idee om het met zijn tweeen te doen. Dus wie haakt er aan bij Max?

Groetjes,
Gerben
(voorzitter van de RB-Electro subcomissie)

Opvolger is gevonden, in de persoon van ik-zei-de-gek :-)

Momenteel ben ik met Robert bezig de zaken over te dragen. Er gaan (zoals te verwachten) geen grote dingen veranderen, ik zal op dezelfde lijn als Robert doorgaan.

Het eerste wat ik ga doen is aan de slag met de kalender; daar zitten nog wat gaten en onduidelijkheden in.
Ik heb van 2 vliegers het verzoek gehad de kalender aan te passen zodat die niet samenvalt met de F3J-kalender maar dat is niet haalbaar. Als de mogelijkheid er is zal ik er rekening mee houden (dus, als er keuzes zijn in data) maar het heeft niet de hoogste prioriteit. Dat is het maken van een F5J wedstrijdkalender op mooie velden, netjes verdeeld over het jaar.

Datzelfde geldt voor het organiseren van een Eurotour; hardstikke gaaf maar aan het NK heb ik voor nu even mijn handen vol. Als dat allemaal geregeld is en er is nog tijd over kunnen we gaan kijken naar een Eurotour.

Jullie horen nog wel van mij.

Hoi Arjan,

Fijn dat je de organisatie op je neemt. Mijn nieuwe vliegtuig voor komend jaar is bijna klaar (als opvolger van de Easy Glider). Ik ga er met beetje mazzel alle wedstrijden bij zijn.

groet Marc

Super Arjan!!

Als ik je ergens bij kan helpen weet je mij te vinden!
Ga deze week verder met het afbouwen van de Manderin.
Ga er bij zijn dit seizoen

Arjan,

dank dat je de organisatie op je hebt willen nemen !

Ik begon me ook al ongerust te maken, maar ben door mijn diensten niet in staat om bindende afspraken te maken! Ik kon me dus niet als vrijwilliger opgeven ...

Back