Opzoek naar Draganflyer Imitatie.

Hoi allemaal,

De draganflyer is een vreemd gevormd helicopter platform met 4 rotors.

draganflyer.jpg

Deze dingen kosten orgineel zon 800 dollar, en dat vind ik persoonlijk een beetje bezopen, want ik zie niet hoe zon ding zoveel waard kan zijn. Daarom ben ik opzoek naar goedkope namaak of zoiets dergelijks. Voor mij hoeft hij alleen maar voor indoor te zijn.

Heeft er iemand suggesties?

MVG,
Sven

Zoek eens op tribelle. Dat is ook zo een ding, alleen met maar 3 rotors.

Ik heb dat ding op de interex voor mijn neus zien hangen en schijnt vrij eenvoudig te besturen te zijn. Het model werd op de zaterdag daar gevlogen door Jurgen Heilig.

Tribelle is ook rond de 800 euri
Die dingen zitten vol met regelaars, V-mixers en gyro's en dat maakt ze (te) prijzig.....
Keek zelf ook al een tijdje naar een makkelijk te vliegen heli-achtig ding en heb inmiddels de Hirobo XRB Lama SR aangeschaft voor 320 euri :D

Ik ben inmiddels dit tegen gekomen: U.F.S.

Hij is niet draadloos, maar net als de XBR kan dat wel. Ik heb em ergens gezien voor 40 dollar, maar er was geen mogenlijkheid om te bestellen (nouja, die hele site was chinees, en dat durf ik niet). :cry:

Nog wat filmpjes en links:
*Tethered UFO* (Realplayer required)
*Wireless UFO* (Realplayer required)
*Schijnbaar hoe je em moet ombouwen..* Kan iemand hier chinees?

Eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden dat er een draad aan zit. Hij is toch voor indoor, en als ik er een adaptertje op aan kan sluiten om zo lang te vliegen als ik wil, dan vind ik dat prima, met die slepende kabel leer ik dan wel leven tot ik weet hoe ik em kan ombouwen.

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Back