Opzoek naar een goed merk voor stalen pinion gears iemand?

De titel lijkt me alles te zeggen wat nodig is, ik ben opzoek naar goede stalen pinion gears de allu gaan continu stuk bij het minste steentje is het al zover!

Laatst bewerkt door een moderator:
Tis trouwens 48 pitch en het merk van de auto maakt dus geen bal uit hahaha ieder merk heeft toch voor ieder tandwiel wel iets is het nu 48 of 64 pitch etc het merk van de auto maakt geen bal uit!! En bedankt Wen!

48 pitch is heel veel info aangezien we qua tandformaat al heel veel soorten kennen. Je praat dus over een 1:10 electro. Snuffel eens in de nieuwsberichten van REDRC naar steel pinions, er zijn wat berichten over geweest.

Tis trouwens 48 pitch en het merk van de auto maakt dus geen bal uit hahaha ieder merk heeft toch voor ieder tandwiel wel iets is het nu 48 of 64 pitch etc het merk van de auto maakt geen bal uit!! En bedankt Wen!

Staan novak pinions te koop volgens mij bij 'te koop autos'

Als we de pitch weten hebben we ook genoeg info. Als je aangeeft welke auto het is, en dan doel ik natuurlijk op merk en type, dan is daar meestal ook wel uit te helen welke pitch tandwielen erin zitten. Maar in dit geval gaf de titel geen informatie daarover. ;)

Wat ook wel eens wordt gedaan is overstappen naar een grotere module pinion en spur, dan zijn de tandwielen ook robuuster.

Ja il heb een xray t2 008 maar daar heb 48 en 64 pitch voor maar ik heb 48 pitch

Hoi

Kan iemand mij hier helpen ik ben ondertussen al 2 maanden opzoek naar 48 pitch steel pinion gears voor mijn Xray t2008.

Als het kan een naam van een winkel want aan een merk heb ik niet veel tenzij je erbij weet wie het kan leveren!

aantal tanden niet belangrijk maar toch hierbij van 14 tot 25 is meer als genoeg

Alvast bedankt iedereen!

e4uze2a2.jpg

steentjes bij een touring?? meestal wordt er mee op tapijt of een hele vlakke piste buiten gereden speciaal voor onroad.

Genk, vraag eens bij je clubgenoot John Lenears, zijn BD-Shop heeft misschien wel wat of anders kan hij je wat adviseren

Back