opzoek naar elektro rc buggy

• Topicstarter Topicstarter rcjulien
  • Startdatum Startdatum
R

rcjulien

Guest
hallo, ik ben rc julien en ben opzoek naar een elektro buggy 1/8 of 1/10.
als u nog tips of voorbeelden van rc buggy's kan u dan vlug even antwoorden op mijn bericht?

mvg,rcjulien :)

hallo, ik ben rc julien en ben opzoek naar een elektro buggy 1/8 of 1/10.
als u nog tips of voorbeelden van rc buggy's kan u dan vlug even antwoorden op mijn bericht?

Volgens mij worden mensen niet echt blij van dit "en vlug een beetje" toontje en misschien moest je ook wat meer informatie geven. Heb je een bugdet ? Ben al in het bezit van een lader en accu's ? Heb je al ervaring met RC auto's ?

Maakt het allemaal een beetje makkelijker en leuker om tips te geven als er in de vraagstelling ook een beetje moeite is gestoken ...

Ja met deze vraag help je jezelf echt niet verder, je moet beslissen wat je wilt en hoeveel je (er voor over) hebt.
Mensen om random buggys vragen gaat je aleen maar verwarring brengen.
Besides er zijn genoeg van dit soort topics, ook recente, lees wat rond, anders kan je net zo goed meteen een ander voor je laten kiezen of je iets aan laten smeren in een modelbouwzaak
Grts

Start bijv. met een Traxxas Bandit XL-5. Goede beginners buggy, met veel upgrade mogelijkheden. Onderdelen voorziening is dik in orde! Verkrijgbaar bij de betere modelbouwzaken.

rc buggy

ik heb al ervaring ik heb een -kyosho dst nitro
-hyper 9 nitro

een nu zoek ik voor mijn eerste elektro auto mijn budget is 400 euro

rcjulien

acculader
zender
ontvanger
accu's
servo
regelaar
motor

Start bijv. met een Traxxas Bandit XL-5. Goede beginners buggy, met veel upgrade mogelijkheden. Onderdelen voorziening is dik in orde! Verkrijgbaar bij de betere modelbouwzaken.

Volgens mij is de Traxxas Bandit nog steeds een goed idee, misschien zelfs de VXL. Dan wel de lader en de accu's bij de Chinees halen, want daar blijft dan niet zoveel meer voor over ...

Iets meer doorsparen voor de HPI trophy buggy flux??
Lijkt me de beste budget buggy optie ondanks dat hij nog niet uit is.
Hij zal er zeer binnenkort wel zijn, maar misschien kun je dan het resterende bedrag nog bij elkaar sparen. Zal iets boven de 400 gaan komen die wagen.
(hpi-trophy-buggy-truggy-flux-topic)
Succes

Laatst bewerkt door een moderator:
Back